Dopis

253 13 1
                                    

Ciel
Sedím v křesle a koukám do zahrady. Všude ne klid a nikde nikdo.....tedy až na Pluta který se vyhřívá ve psí podobě na slunci.  Z přemýšlení mě vytrhlo klepání na dveře. ,,Dále." Řekl jsem a otočil si křeslo. ,,Mladý pane, tady máte dopis z Londýna." Řekl Sebastian a podal mi dopis s pečetí. Pečeť jsem přeřízl a vindal papír. Pozorně jsem ho četl.

Cieli Phantomhiwe v Londýně máme vrahy. Vrah číslo jedna  si vybírá převážně    děti které zabijí po večerech. Vrah číslo dvě zabíjí prostitutky. Žádám vás o vyřešení těchto případů.        Královna.

,,Chystáte se jet do Londýna?" Zeptal se mě Sebastian. Povzdychl jsem si a pak odpověděl: ,,Nachystejte kočár." Sebastian se uklonil a řekl: ,,Ano, můj pane." Pak odešel. Zvedl jsem se a šel se projít.
Otevřel jsem dveře a Pluto mě srazil k zemi. ,,Pluto! Slez!" Zařval jsem a odstrčil ho. Zvedl jsem se a oprášil se.
Zvedl jsem svůj klobouk a následně si  ho nasadil. Pluto už přestal otravovat tak jsem se šel projít. Vyšel jsem za své sídlo. Nikdy jsem nevěděl že je ten les tak temný. Najednou po mě někdo vystřelil. Nějaká osoba mě včas strhla k zemi. ,,Drž se!" Řekl/a, vzal/a mě a běžela se mnou do zahrady. Těsně před zahradou se zastavila a pustila mě.  ,,Kdo jsi?" Zeptal jsem se. Osoba SS ale místo odpovědi jen uklonila a zmizela za tmou z lesa.

Tak jakpak se vám líbí tato kniha a tato část? Názer?
Vaše
Akiri2003

Příčina Smrti? NeznámáKde žijí příběhy. Začni objevovat