Grell:
Kuraidesu se zvedla a běžela pryč se slzama v očích. ,,Sebastiane! P4ikazuji ti jít za mou sestrou a promluvit si s ní." Řekl Ciel. Sebastian se uklonil a řekl: ,,Ano, můj pane." Poté odešel.
Sebastian:
Zaklepal jsem na dveře od jejího pokoje. ,,Kdo je to?" Ozval se dívčí hlas. ,,To jsem já." Řekl jsem. ,,vypadni!" Ozvalo se. ,,Chci si jen promluvit." Řekl jsem. ,,Nemám náladu o něčem mluvit!" Řekla. Nezbylo mi nic jiného. Vykopl jsem dveře. ,,Co děláš?!" Vykřikla. ,,Chci se ti omluvit. Víš je těžký nedat ti polibek když seš furt všude." Řekl jsem. ,,Tím chceš říct?" Zeptala se. ,,Že- že tě m-miluji." Začal sem koktat. To je po prvé co k někomu něco cítím. ,,C-Co!?" Vykřikla. ,,Jdi pryč" Dodala. Otočil jsem se a odešel.
Aka:
Byly jsme s Grellem venku. ,,Víš já tě miluju." Řekl najednou. ,,Fakt?!" Zeptala jsem se. ,,Ne, jen jsem tě políbil, jasně že fakt!" Řekl. Chvíli jsme mlčky šli po cestě. ,,J-já tě t-taky miluju." Vykoktala jsem. On mě obejmul a zašeptal: ,,Já to věděl." ,,To určitě.".řekla jsem a zasmála jsem se. ,,Jdeme do města?" Zeptal se mě. Jen jsem kývla. Byly jsme v městě. Najednou jsem viděla svého lidského bratra. ,,Ako!" Zavol a běžel mi naproti. ,,Tatsumi, ahoj." Pozdravila jsem ho. ,,Ako kdo je tohle?" Zeptal se a ukázal na Grella. Než jsem stačila cokoli říct on si odpověděl sám:,, Aha, tvůj přítel."