zapomenuta

34 4 5
                                    

Joker:
Po představení
,,Kuri, mohl bych s tebou mluvit?" Zeptal jsem se. ,,Jasně." Řekla a šla za mnou. ,,Výš potřebuji odjet za otcem a tobě to tu svěřím po dobu kdy budu pryč." Vysvětlil jsem jí. ,,Mě proč mě?'' Zeptala se.  ,,Pokud nechceš dám to tu na starost Ace." Řekl jsem. ,,To by bylo lepší." To mě trochu překvapilo. Tak tedy dobře.

Mezi tím se stalo všechno co v Kuroshitsuji book of  cirkus. Z rozdílem že přibyla Kurai. Po vyřešení toho to problému se Kurai přestěhovala do Francie, po třech letech se znovu vrátila do Anglie a znovu se setkala se svým bratrem. Však nemohla najít Sebastiana. Ani sám Ciel nevěděl kde je. Po třech měsících beznadějného hledání to vzdaly. Kurai odjela zpět do Francie a s ní i Mey-Rin. Kurai byla párkrát navštívit Aku, Grella, Snakea, sluhy a samotného bratra. Při její poslední náštěvě se jí pokusil někdo zabít, o pár dní později se zjistilo že je Sebastian ve Francii. Kurai ale nchtěla odjet od bratra v téhle době a tak tam strávila ještě rok. pak se vrátila do Francie a tam se znovu  setkala se Sebastianem. Co jste myslely že se stane? Že to vše bude jako v pohádce? To by ta kniha za chvíli skončila. Sebastian si na Kurai nevzpoměl.

Tak tu je další kapitolka, nebojte tato kniha ještě zdaleka nekončí.

Příčina Smrti? NeznámáKde žijí příběhy. Začni objevovat