zkouška

34 6 3
                                    

Kuraidesu:
,,Co se stalo?" Zeptal se Sebastian. ,,Nic." Zalhala jsem. ,,Tak tedy nějaký čas budeme tady." Řekl. ,,Co?! NE!." Vykřikla jsem. ,,Ako ty a Grell máte stan číslo pět. Já a ty máme stan číslo 34, mladý pán je s na má ve stanu. Zítra podstoupíme zkoušky. " Řekl. Aka přikývla a šla za Grellem. Já a Sebastian jsme slib do našeho stanu. ,,Tak a teď fakt, Co se stalo?" Zeptal se Sebastian. ,,O-on....nic." nemůžu to ani vyslovit. ,,Kdo on?",zeptal se ,, S-Snake" řekla jsem. ,,A co ti udělal?" zeptal se. ,,O-on mě políbil!" Řekla jsem rychle. ,,Co?!" Vykřikl Sebastian. ,,Pak jsem mu dala facku a běžela zpátky do stanu.",řekla jsem. ,,Pokud se stane něco podobného, ihned mi to řekneš. Rozumíš?" Zeptal se docela naštvaně. Přikývla jsem a objala ho.
Aka:
Ráno 7:30
,,Vztávat!" Zařval někdo. ,,No jo no." Řekla jsem a slezla z palandy. ,,Joker na vás čeká tak si pohněte!" Dodal. Převlékla jsem se vzbudila Grella. Vylezla jsem ze stanu a dívka s černými vlasy mě zavedla k Jolerovy. ,,Dobré ráno. Co dokážeš?" Zeptal se. No..to že zvládnu zabít lidi a pak skouknout jejich životní pásky nebude asi správná odpověď, co? ,,Umím dobře udržovat rovnováhu." Odpověděla jsem. ,,Výtečně! Tak tedy jdeme.
Po zkouškách
Všechny nás vzali. Což je super. Jdu do stanu. Vztoupím do stanu a co vidím....v našem stanu je had!!! SENZA!!! ,,Ahoj, prcku." Řekla jsem. Pak jsem si ho pohladila a on rdrhl. ,,Ako?" Slyšela jsem Grellův hlas.

Příčina Smrti? NeznámáKde žijí příběhy. Začni objevovat