Maličkosti

52 8 5
                                    

Kuraidesu:
C-Co to předtím řekl? Proč se ptám? Vždyť to vim. ,,Kuri!" Zavolala na mě Min(Min=Mey-Rin). ,,Co se děje Min?" Zeptala jsem se. ,,On tě Sebastian fakt políbil? Zeptal se. ,,Jo a pojďme do pokoje." Řekla jsem. Sedla. Jsme si na postel. ,,Co ti řekl když ste spolu mluvili?" Zeptala se. ,,Jen ž-že mě miluje a omluvil se." Řekla jsem. ,,C-Co? Fakt?! A ty ho tak miluješ?" Nad tím jsem vlastně ani nepřemýšlela. ,,Nevim." Odpověděla jsem. ,,Tak to zjistíme." Řekla Min. Jako vždy, Magor jeden.
Grell:
Povídali jsme si s Tatsumim. Zjistil jsem docela dost věcí o Ace. ,,Půjdem?" Zeptala se mě. ,,Kam?" Optal jsem se. ,,No přece zpátky do sídla Phanthomhiwů." Odpověděla. Kývl jsem a rozloučil se s jejím bratrem. ,,Jak to že máš lidského bratra?" Zeptal jsem se cestou. ,,To bych taky ráda věděla." Odpověděla a já se na ní jen pousmál. Najednou zakipla o větev a spadla na zem. Pomohl jsem jí vstát. ,,Asi jsem si vymkla kotník. Němužu pořádně chodit." Řekla. Vzal jsem jí do náruče a dál jí nesl. Mezi tím mi usla.
Sebastian:
Asi jsem jí to říkat neměl. Jdu kolem jejího pokoje a sliším jak se baví s Mey-Rin. ,,Vyhýbáš se mu a když jde kolem tebe tak se celá k lépe s. První příznaky." Řekla Mey-Rin. Asi tu chvilku zůstanu. ,,Kdyby ti na němbnezáleželo projdeš kolem něj úplně v klidu. Tak další fakt je že se teď bavíš se mnou o tom jestli ho miluješ taky." Řekla. ,,To jako fakt poznáš z takových maličkostí?" zeptala se pro změnu Kurai. ,,A taky že když je ta blízku tak se strašně červenáš." Řekla.

Příčina Smrti? NeznámáKde žijí příběhy. Začni objevovat