Hepimiz Bir Anda

75 10 1
                                    

Sabah olur .🌞 Elmira dışarı çıkar.Eve gelirken arkasından bir adam gelir.Elmira adamın geldiğini fark eder.Arkasını döner ve adama çantası 👜ile vurur. Sonra kaçar adam onu yakalar ve bayıltır. Sonrada kaçırır.Yıldız da evden çıkar. Taksiye biner. 🚕Söylemeyi unutmuşum. Kızların arabası vardır ama Yıldız onu bir önceki bölümlerde çaldırmıştır. Neyse taksiyle giderken ormanlık🌴 alana girerler. Ormanlık alanda kaza yaparlar. Sonra ormandan geçen bir kişi Yıldız'ı alıp hastaneye götürür. İlkim' de kaçırılır. Ambulansın geçtiğini duyan 🚑Serkay hastaneye gider. Yaralının Yıldız olduğunu duyan Serkay erkeklere haber verir. Elmira'yı kaçıranlar ormana atarlar.Ordan da Burak geçmektedir.Burak Elmira'yı arabasına🚗 alır. Ve hastaneye giderler.🏩 Mert komiser ve polisler İlkim'i de bulurlar Mert komiser İlkim'i arabasına alıp doktora götürür.Herkes hastanededir.Yıldız amaliyattan çıkar. Ama kafasının üstü yani ağnında yedi tane dikiş vardır. Doktor gelir Yıldız'ı hastaneye🏨 getirenin dışarda olduğunu söyler.İlkim çıkar çocukla tanışır çocuk dediğim İlkim den 1yaş büyük olan biri tanışırlar. Çocuğun ismi Volkan'dır. Volkan'ın annesini de hastanededir. Ama onun durumu ağırdır. İlkim bu duruma üzülür.😥 Konuşurlarken annesinin öldüğünün haberi gelir.. Volkan koşarak morga gider. İlkim de gider ama Volkan yalnız kalmak istiyorum der. İlkim kardeşlerinin yanına daha doğrusu Yıldız'ın kaldığı odaya gider.Ve uyurlar.🌛He bu arada doktorda Yıldız'a sabah çıkabilirsiniz der.

Tesadüf AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin