Soğuk bir gecedir.Kapı çalar. Serkay kapıyı açar..Kapıda postacı vardır.Postacı Serkay 'dan imzasını aldıktan sonra postacı Serkay 'a bir zarf verir. Serkay zarfı alırve içini açar herkes nolduğunu merak etmiş bir şekilde Serkay 'ın başına toplanır. Burak zarfı Serkay'dan alarak kendisi okumaya başlar zarfta evi bu akşam boşaltmaları gerektiği yazıyordur.Herkes şaşırmış bir şekilde birbirine bakıyordur.Sonra erkeklerin kardeşi olan Gökçe "Benim kendi evim var tek kişilik siz isterseniz Ebru'larda kalın der." Herkes bu fikri kabul etmek zorunda kalır. Kapı çalar.Gelen evin yeni sahibidir. Evi hemen boşaltmaları gerektiğini söyler. Herkes eşyalarını toplayarak arabaya biner ve İlkim arabayı kullanır. Ebru'ların evine gelirler.Ebru kalmalarını kabul eder. Ama yatakların çift kişilik olduğunu ve 3oda olduğunu söyler. Ebru "Kura çekelim kim kimle çıkarsa onla kalsın der."Ebru kura çeker böylece :İlkim Aras,Yıldız Serkay, ve Elmira Burak ile çıkar bundan rahatsız olanlar vardır ama birşey diyemezler. Akşam olur. Herkes odasında kalır. Sabah olur. İlkim dışarı çıkar. Geçen günler ona çarpan çocuk bugünde İlkim'e çarpar. Arkadanda 2 adam da çocuğu takip eder. İlkim adamları durdurup onlara o çocuği neden takip ettiklerini sorar. Adam ise İlkim'e" Ben bu çocuğun annesini seviyorum. Bu yüzdende bu çocuk bizi rahatsız etmemesi için onu öldürücem bizde annesiyle güzelce yaşıcaz der. " ve oradan uzaklaşır. İlkim Mert'i arar .Mert gelerek adamı tutuklar. İlkim yolda yürümeye devam ederken karşısına o çocuk çıkar. İlkim çocuğa ismini sorar.Çocuk ise "Batuhan Onur" der. Ve çocuk oradan uzaklaşır. İlkim eve gelir. Bu sırada Elmira dışarda koşu yapmaktadır. Çocuk Elmira'ya da çarpar. Sonra Elmira eve gelir. İyice karanlık çökmüştür. Herkes yemek yeyip Ebru dondurma koyar. Herkes mutlu bir şekilde yatar.
SONNN!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tesadüf Aşk
ChickLitÜç tane güzel kız varmış.Bu kızların adları Elmira Yıldız ve İlkim'miş.Bu kızlar üçüzmüş ve bu kızların en iyi arkadaşları varmış ismi Gökçe'ymiş.Bu kızlar küçüklükten beri hep beraber oynarlarmış.Bu kızların annesinin ismi Mecidiye'ymiş.Bir de anne...