Stefans synesvinkle .
Jeg har bare sådan at jeg ikke kan klare at være langt væk fra min pige når hun har den sygdom . men hun har love mig at hun altid ringer til mig når hun få brug for det og når hun få brug for hjælp. så stå jeg altid klar på telefon til at hjælpe min pige. Men jeg ved os hun er i gode hænder jeg tænker stadevæk om hvordan hun har det når folk gå rundt og snakke grim om cille. for jeg finder mig ikke i det for hun er bare sig selv og det elsker hende for . men jeg ville os vi skal til efterårs tour i dag jeg hvade bare håbe hun komme med men det kunne hun ikke da hun skulle være sammen med sin familien . da når hun ikke ser sin lillebror ret meget . men hun har sagt når han bliver 15 så tag jeg ham med til koncerter og jeg begyndte at smille så meget at mit hovedet blive helt rød . jeg kan hører min telefon bibber det er Pelle der ringer til mig for at se om jeg er klar til at tag afsted i dag men ved ikke hvad for nogle tøj jeg skal tag på så jeg finder bare hurtig nogle i klædeskabeJeg skyndte mig ud af da jeg var allerede sendt på den andy sagde til mig stefan hvorfor tog det så langt tid du ved godt vi skulle ha være der for 2 minutter side. Ja det ved jeg men jeg kom til at sove over mig sorry Andy det okay stef. Bare skyndte dig ind billede så vi kan komme af sted javel efter jeg sad mig ind i billen kørte vi der ud af til Århus da vi skulle spille der men jeg er rigtig ked af det er min piges fødselsdag i dag og jeg kan ikke være med fjerder hende. Så jeg sprugte Andy og de andre om jeg må tag hurtig ind til byen for at købe en gave til hende. Andy nikke det må du godt stef. Men bare være har om 10 minutter okay . jeg nikke og skyndte mig ind til byen for at købe en gave til cille . jeg fandt et smykke til 1000 kroner for jeg kan få vores navne i og den skal hun. Jeg glæder mig vildt til at give den til hende. Men når lige at komme tilbage til drengen. Jonas spørger mig hvor længe har dig og cille være sammen . jeg svar at vi har snart 2 månder den om nogen par uger . joans blive overraske så han siger hold da op det sku kun godt Stefan. Hun vikker os som en rigtig sød pige . jeg nikke til Jonas og viste at jeg elsker hende mere ind nogle anden . joans var glad på mig og cilles vejen og det er jeg glad for . men nu er jeg lidt bange for jeg kan miste følserne over for cille da når hun ikke er så meget sammen med lige for tiden på grund hun har halft med skolen og musik men jeg har hørt at hun skal starte på min skole om nogen år . jeg skreg yes så hele studie kunne hører det. Drenge tænke hvad sker der stef . ikke nogle jeg skal gå i skole med cille om bare år .
Men lige meget hvad så jeg at cille lige meget hvad og jeg ville altid elskede cille lige meget for du er den pige der betyder mest for mig
Til koncerten står der en masse søde fans og den ene er pige ser vildt lækker ud og grene ville ha mit nr jeg tænke i starten er det jo klogt for jeg har cille der hjenme . men til sidst gav
Jeg hende mit nr og sendte et blink til hende fra sene . jeg kan stadevæk at det var det dummeste jeg nogen hvade gjort . da jeg ved at jeg elsker cille sindsyge meget så det gøre ondt i mit hjerte . da jeg skulle til at spille fader sagde jeg til flok jeg synes den her en spicale pige i mit liv . selvom jeg ved at hun er med . så sprugte jeg en af vagtern vil sende live fra min telefon . da jeg skulle til at synge så cille komme ind at døre hun havde hørt om jeg har give mit nr til en pige og så har hun fanstik skrev til min cille med at min pige ikke er god nok og jeg skal vælge hende frem for min cille. Og jeg tænker nu stopper de fans med at være hele tiden være efter min cille . jeg fik lov til løbe ned til hende da hun var ud af døren jeg nåle lige at stoppe hende i tiden . hun vender sig i mod mig med øjne der løber i vand af tåret. Kan høre det er mit væres og det vil jeg synge for min cille . vist du flader dypt en dag så vil jeg giv dig hvad du vil for selvom du er nok som underlig så er du minJeg kunne se på cille at hun blive her glad men der nogle hun skulle fortælle mig efter koncerten og jeg sagde ja self skat og kysse hende på mund.
Cecilie synesvinkle
Jeg er virkelighed bange for at fortælle Stefan at jeg skal på efterskole i Roskilde og det kan jeg ikke sige nej til for ville kommune ikke hjælpe mig da koncerten var slut så skyndte jeg mig ud til drengen . jeg kun Stefan stod og snakke med en pige der inden men jeg ville bare ikke hvem det var . men det kan være det var en fan så det okay . stef? Råbte jeg til ham og skyndte sig over til mig ja skat hvad er der ? Det bare jeg, på efterskole og det er i roskilde skat . jeg ved godt det er langt for hianaden skat men kan du klare det skat . Ligepludselig kunne jeg se at stef begyndte at græde for han ville ikke at han ikke kan være der for mig men så forklare jeg ham at jeg er på mobil skat og det ved du min skat. Og det hjælp stef til at få det beder . Stefan siger til mig skat ? Husk at ring til mig hver dag min skat jeg nikke for jeg ville altid være der for dig min skat
Men Stefan sprugte mig hvornår jeg skal på efterskolen . det skal jeg i morgen skat. da kom en tåre på hans kind for jeg ved han ikke kan undvære mig . jeg må desværre smutte skat for jeg skal hjem igen med toget . stefan sprugte med det s
Om han måtte toget sammen med mig og jeg nikker-------------_-----------------
Hold da op tror snart der kommer drama i historie men glæd jer til næste kapitel ---------------------------------
YOU ARE READING
Drømme Om Stefan
FanfictionCecilie/cille er en meget genert pige som har en drøm. om at få stefan som hendes kæreste. Og hun kæmper til det sidste. Bare for at få ham Og han bliver hendes dreng Det bliver spænde og se, om hun få stefan. som hendes kæreste, Det vill...