Kapitel 14 . Planlægge til den stor dag .

147 3 0
                                    

Stefans synsvinkel
Så det i dag vi skal planlægge til vores stor dag . Glæder mig Sindsyge meget til at være en del af hendes liv nu . For jeg kun ha børn med hende og leve med resten af mit liv sammen . Når men nu ville jeg stå op. Smutte i bad lige ind min dejlige cille skat Vågner  . For jeg ville grene nusse hende lidt ind hun vågner . Jeg nået heldigvis mig et dejlige langt bad . Ind min dejlige smukke pige vågne. Jeg.begyndte at tag tøj på og sko da jeg kan hører min cille er være at vågne nu . Kort efter jeg fik tøj på . Vågner cille og spurgte mig hvad klokken . Kl var 12 hold da da op har jeg virkelig sove så længe sagde hun til mig med hendes søde morgen stemme . jeg elsker hendes søde morgen Stemme . Og ikke mindst Hendes smukke øjnene de er så dejlige .

Jeg gå over hen til cille i seng for jeg ville grene putte sammen med cille . Imens vi gøre klar til den stor Dag .

Cecilies synsvinkel
Jeg tænker imens jeg drømmer om min dejlige skat . Som snart bliver min komme mand bare om få dage kan næste ikke vente . Jeg glæder mig Sindsyge meget til den stor dag

Jeg vågnet kort efter Stefan nusse mig i håret kiggede på hans øjne og siger jeg elsker ham . Jeg elsker os dig hvisker han til mig i øret . Han lægger sig ind til mig i sengen . Og spurgte mig om jeg har sove godt . Nej det har jeg ikke skat hvordan kan det være skat spurgte han mig  . Det er på grund jeg var bange skat . Efter jeg havde det Margit i nat . Vågne 6 gang nat . Stefan han så virkelig bekymret ud . Han kunne ikke klare at se mig være ked af det . Skat næsten må Altså vægge mig vist det sker skat . Jeg nikker og vi begynder med at stå op . Jeg kan høre nogen banker på døren . Jeg gå ned for at se hvem det er der banker på døren .

Kan hører en sjovt bekendt stemme det var Pelle som banke på han spurgte os
Om vi var klar til koncerten i dag . Vi nikke begge to og gjorde os klar . Til af sted til koncerten .  

Kort efter Pelle har være ind hos os på hotel værelset . Kommer Andy og forklare os vi skal snart afsted .

Jeg begynder at sætte mit hår op i En hestehale . Stefan synes jeg så smuk ud i dag . Så han begynde at åben mund og sagde . Skat du er fuckingt lækker . Jeg smiler til Stefan og han smiler tilbage . Løber over til Stefan i stolen . Giver ham et dejlige snav . Hans kysse er så dejlige og bløde . Når vi nå nok se at komme afsted ned til bilen ellers sker det vi kommer for sendt skat . Ja du har sikkert ret skat . Så mig og Stefan gik ned til bilen . Men kan at se af de andre ikke er komme nu . Så jeg lagde mig op af Stefan . Og to et billede af os sammen ind de andre kom. Jeg lade det ind på Instagram . Skat elsker dig mere ind nogle anden skat . Det kan ikke beskrive hvor meget jeg elsker dig . Tage ham i billede . Han smile til mig imens jeg  lagde billede op på min Instagram . Skat du bare for dejlige du er sagde Stefan til mig med et blink i øjnene .

Skat husk os vi skal planlægge vores bryllup i dag . Han nikker ja self Skat.
Så vi begyndte med det sammen at planlægge det . Pelle smile spurgte nå nå er i så Igang  med at planlægge jeres bryllup . Vi nikke begge To og gå
Ind i bilen .

Andy vist det ikke så det kom som et chok for ham . skal i giftes råbte han højt i bilen . Stefan smiler og siger til Andy ja det skal vi . Og det skal vi om 14 uger . Andy var så glad på vores vejen for han kunne se at han var glad på vores vejen  . Sagde tillykke til mig og Stefan.  vi bliver rigtig meget glade og siger tak . Når Cecilie ville du være med i en musik video . En af drenge sangen og jeg kunne se at Stefan begyndte at blive Sindsyge glad . Og håbe på jeg sagde ja . Jeg nikke og smile til Andy .

Mig og Stefan begyndte at skrive vores ting ned i vores noter på telefon . For være klar til om 14 uger . Så vi ikke skulle tænke på det til koncerten .
Lige efter vi havde skrevet det ned på vores telefon . Begyndte Stefan at lægge sig ind til mig i bilen . Han tog min hånd og flette vores finger sammen .
Lauritz synes vi er rigtig søde sammen . Stefan og jeg smiler til Lauritz .

Spoler frem til koncerten .
Vi kommer til koncerten jeg kan se der er masse fans ude foran i langt kø . Jeg tænker bare hold da op og begyndte at blive nervøs da jeg skulle ud af bilen .
Jonas kunne godt se det på mig han er lige som en lillebror for mig . Cille er du okay vist det er kan du altid sige til mig vist det er okay . Jeg nikke og blive herre glad da han sagde det til mig ....
Ligepludselig ser Stefan at jeg ikke har det så godt og få angst så han skynder sig hurtig over til mig . Er du okay skat . Ja skat det er jeg skat . Han kunne godt se der var nogle glat med mig . Så han spurgte mig igen med en høj tone ....
Skat !!!! Er du seriøst okay skat !
Der begyndte at flade en tåren på
Min kind da jeg begyndte at fortæller ham det . Skat har det ikke så godt er være at få angst skat . Jeg kunne godt se på ham at han blive ked af det . Og tog min hånd sagde til mig skat du skal ikke være bange skat . Der sker dig ikke nogle .smiler og føler med ham bagved .

Til den her koncerten skal de synge .
Sommer
Du og jeg magi i luften
Fuckingt smuk
Flader
Udødelige
17 år

Da drenge skulle til at synge spurgte stefan Andy om jeg måtte stå bage sene for jeg kan ikke klare at da stå mange foran mig .... Jo det må hun godt svare Andy til Stefan . Jeg blive Sindsyge glad  over jeg kunne godt stå bage sene . Og det blive Stefan også ......

Da flader kom på ville han synge til en speciel pige  som han holder rigtig meget af . Fans tror det er en af dem . Men det er det ikke for jeg ved det er mig ....

Sommer var deres sidste sang . Ligepludselig bedre Stefan mig om at komme ind på sene . Tro mig jeg blive overrasket for havde ikke regne med det . Da det bliver Stefan vers.

Jeg charme din veninde for at vise min bedste side jeg alt for at vinde og få dig til at smile jeg fatter ikke hvad der ske jeg fik love til at kysse på dig . Han kysse mig på mund på sene imens han sang sit vers

Jeg så nogen ikke var så glade over jeg var sammen med Stefan men det er jeg ligeglad for vi elsker hinanden fuckingt og er pisse glad for hinanden . Og jeg glæder mig vildt meget til at jeg skal giftes med min Stefan . Jeg har min dejlige ring på jeg har fået at min Stefan. Og jeg tag den aldrig at og det vil jeg os Stefan heller ikke gøre for jeg ved elsker mig og jeg er hans dame ..............

Da koncerten var slut skulle drenge lige Ud og giv fans billeder . Og det synes jeg er i orden . For jeg elsker hans fans de er virkelig søde . Lige da mig og Stefan skulle hjem til mig så vi nogen søde fan på vej hjem ... De spurgte om de måtte få et billede sammen med Stefan . Jeg vente lidt i baggrund for at gøre så Stefan fans havde en chance for at få et billede med ham ... Kort efter kommer han tilbage til mig tag min hånd i hans hånd . Fletter vores finger sammen . Kysse mig som blive til et snav . Skat elsker dig . Elsker dig mere skat . Jeg elsker dig  endnu mere svare . Så jeg prøve at løbe væk fra ham bare for sjovt . Han smile sagde til mig du bare vent dig skat . Og løbe efter mig det er at han løber hurtig ind mig så han nå lige at fange mig .... Kysse mig på kind og nusse mig i håret ....

---------------------------
Undskyld forsinkelse men jeg skulle finde nogle at skrive om på historie men det sidste afsnit på bog 1 drømme om Stefan udkommer i dag eller i morgen ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
------------------------------

Drømme Om StefanDove le storie prendono vita. Scoprilo ora