Kapitel 5 .Måndes dagen

209 5 0
                                    

Stefan synsvinkel
Tænk det er allerede i dag. jeg har månedes dag med hende jeg elsker og betyder alt for mig . men jeg ville ikke om jeg skal stå op eller om jeg bare skal blive lægge ved siden min elskede pige ind hun vågner for jeg ville ikke vække hende hun er så sød når hun sover . jeg har så meget lyst til at kysse hende .

Jeg vågner lige da jeg hørte en lyd ud vej. Hvor de siger du skal død du klam og du er underlig. og jeg kiggede ude af vinduet . selvom Stefan prøve at komme i kontakt med mig . han prøve virkelig at komme i kontakt med mig men han kunne ikke . lige pludselig kommer jeg til mig og jeg sagde passer det tanker siger ? Spurgte jeg Stefan. Havde sagde de til dig skat? At jeg var Klam og underlig . han lade sig hurtig ind til mig under dyne og tog han to hans hånd rundt om mit ansigt . skat du skal seriøst ha hjælp skat og vist det er så ville jeg grene være der vist jeg kan . jeg vist godt han havde ret så jeg gik ned til min mor sammen med hånd i hånd han hjalp mig nede så jeg ikke flader om.

Mor? Hvornår kan jeg komme til læge og få det her undersøgt med stemmerne . åh gud skat har du fået dem igen . ja mor jeg ved ikke hvorfor det bare ikke så let. Jeg begyndte virkelighed at græde sindsyge meget jeg er lige ved at flade om igen . Stefan greb mig og sagde til min mor . skal vi tag cille med hospitalet hun nikke . jeg sagde til Stefan jeg er virkelig ked af vi skal bruge nogle af månedes dag på hospital . skat det skal du ikke tænke på . du kan ikke gøre for det. Husk jeg elsker dig det blive jeg meget glad for at høre. Og kysse ham .

Stefan spurgte min mor om han måtte kom med på hospitalet og det må han godt for min mor så vi tog afsted med det sammen .

Da jeg ankomme til hospitalet flad jeg om igen . læren så det med det sammen så de skyndte sig med at bære hende ind på hospitalet . Stefan og mor skulle vente ude for. Ind læren har give en operation. For jeg havde sindsyge krampe anfald.

Stefan skyndte til alle drenge da de var i studie.

Telefon samme tale.
S-for Stefan alle- drengen

Alle. Hey Stefan hvor er du . du ved godt vi skal øve ikke . de kunne godt høre at han ikke havde det godt. Spurgte ham . hvad der glat Stefan.

S-cecilie er på hospitalet hun er til Operation . og de ville ikke om hun vågner igen . jeg er virkelig bange for jeg miste mit livs kærlighed .

Alle- ej fuck min bonus sagde Pelle højt . jeg kommer ud til dig også mig sagde Lauritz og jonas . for de kunne os godt lige cille som deres Veninde.
De lade på

Ligepludselig hører stefan .
En der kalder hans navn som Stefan HVOR ER Du . lægen siger god dag og er det dig der hedder til stefan han nikke. Og fik lov til at gå ind hende.
Hvad der ske med hende spurgte Stefan længe . lægen forklare at stefan ikke skal nervøs . hun døre ikke . hun er Operation  så hun få det ikke. Men hun kan stadigvæk få hendes tanker. Men fra nu få hun medicin for det så det ikke sker og det blive han rigtig glad for .

Stefans synsvinkler.
Hvorfor er det min stakkels skat . der ligger der jeg synes ikke min skat skal ha det skidt . jeg gå over til hende tag hende . hun siger navn igen . Stefan Stefan . ja det er mig smukke . jeg kysse hende på mund virkelig længe dybt kys. Jeg kunne mærke at hun grene ville putte . så jeg lade mig ved hende i hospitalet seng. Hun sagde til mig uden dig og drengen hvade jeg ikke få den Operation . kæft hvor jeg elsker dig min skat .

Cecilie s synsvinkel
Jeg er virkelig glad for jeg har stefan ved min siden det var så rar og dejlige
Men jeg savner os min bonus bror . lige pludselig kan jeg hører min brors stemme . jeg råbte efter ham . bagefter jeg råbte skyndte han sig med at løbe ind til mig . gav mig en kramer og spurgte om jeg var okay imens jonas og Lauritz stod ved siden. Jeg sagde til dem i kan bare kom ind.

De Spurgte mig hvor længe jeg skal være. Og jeg svare det ved jeg ikke nu . jeg få først svar i dag . pelle sagde okay søde bonus søs💜

3 timer senere kommer lægen ind . de har gode nyhed med at jeg kan godt hjem og mig og Stefan blive herre glad . det var lige som jeg sprang i hans armen. Og han kysse mig igen rigtig længe som blive til en snav.

Joans og Lauritz pif piftet
Pelle smile og drille mig og Stefan .
Når nok som i ved så er fest i morgen sagde Pelle til os.

Åh gud det  havde jeg fuldstændige glem alt om . og jeg  har ikke den rigtig tøj der hjemme til i aften. jeg er os sindsyge ked af over  jeg ikke har  tøj der hjemme som jeg gerne vil ha på i aften.

Men så hørte jeg af stefan prøve at hviske mig nogle i øjet . skat hvad vist vi  finder nogle  tøj til dig sammen med dig i dag ind fest starter . jeg var så glad så jeg skyndte mig at afsted sammen med drengen . ind i butikken så jeg nogen vildt flotte kjoler . jeg havde virkelig svært med at vælge en . For de alle sammen var sindsyge flotte og smukke  . Men til sidst så fandt jeg den kjole jeg grene ha på i aften.

Stefan tænke allerede wow da han så mig i det jeg begyndte virkelig at prøve at gemme mit smil

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Stefan tænke allerede wow da han så mig i det jeg begyndte virkelig at prøve at gemme mit smil . men jeg kunne ikke gemme mit smil for ham.  og han sagde så til mig her kommer min  Smukke pige som jeg har lyst til at  kysse.  jeg smilede til ham og sagde så kys mig dog skat . han skyndte sig helt ind til mig . lige pludselig rørte vores læber hinanden helt dybt.   virkelig et dejlige kys som jeg aldrig ville glemme.

Så der kun to timer til festen starter . jeg skyndt mig med det samme med at lægge makeup på 👍.  og Stefan han sætter sit hår på en bestem måde . han spurgte mig om jeg ville rør  hans hår . jeg svare  ja det ville jeg grene . så det gjorde jeg  .han smile til bagefter og sætte sit hår igen .

Spoler frem til festen .
Vi kommer ind til festen . jeg kan mærke at  jeg virkelig har lyst til at danse . Men så ser jeg  lige pludselig at  stefan har os lyst til at danse.  han smiler til mig da jeg kiggede på ham . Imens han danser foran mig .  Kort efter rejser jeg mig op fra en stol , begyndte at danse med Stefan.  Ligepludselig kan jeg mærke at stefan giver mig  et slag på røv. Av skat råbe jeg højt pinligt. jamen skat jeg elsker din røv min pige sagde han til mig  og sendte mig et blink i øjet . jeg smilet og kysse ham på kind .

Jeg kunne mærke at jeg var være at blive træt  på grund af  at jeg kunne mærke at min medicin. Var begyndte at virke så jeg sagde til stefan . jeg kan mærke at  jeg er være at blive træt . og han Spurgte har du brug for vi tag hjem Smukke . Jeg nikke. Så vi sagde farvel til de andre . Kort efter gav jeg Stefan  min gave til ham . han åbner gave og ser  der var et armbånd som jeg selv hvade lave.  for der stod c+s ever.  han blive så glad for det  Så han skyndte sig med at tag den på . og ligge et billede op med armbånd   på på  instagram  hvor der står på billede med. Jeg  har
Ligepludselig Spøger Stefan mig . Skat hvor er din gave jeg har købet til dig . Imens han tåre flader ned af Kinderne . På grund af han er bange for at miste mig. Jeg svare bare rolig skat du mister mig ikke og jeg har gave her i min jakke . Jeg viste ham at den log i jakken. Det lette virkelig på Stefan humør og kyse min hånd .

Jeg smilet til mig og havde lyst til at våbnet gave. Da gik ikke lang tid før åbne gave fra min elskede Stefan . Jeg begyndte virkelig at græde med glæde tåre. da jeg ser det er en ring . jeg råbet til Stefan . Skat er det hvad jeg tror det er . Hvad tror du det er skat sagde han tilbage til mig. er det sandt at du ville gi-gi-gift dig med dig med mig skat.
Han nikke .

Jeg blive så  vold glad  så jeg skyndte mig op i seng så jeg kunne gøre klar til næste dag  for min forlove han sagde skat ville du ikke med hjem til mig på tirsdag til torsdage.
Jeg nikke. For jeg vil grene møde hans forældre . men jeg spurgte ham om vi ikke skulle smutte i seng da kl var 4 . 00 . han synes det var en god ide . så vi smutte i seng jeg slukke for lys og stefan lad sig ind til mig og putte kort efter flad vi begge to i søvn . den bedste dag jeg nogen siden jeg kunne tænke mig.

Drømme Om StefanDonde viven las historias. Descúbrelo ahora