Kapitel 12 Hvor er cille ???

105 3 1
                                    

Drengen skulle til at spille deres sidste sang på deres koncert i dag . Men Stefan ville Grene ha at Cecilie kommer op til ham tæt på sene . Så han Kan kiggede på hende imens han synger på sene .

Cecilie er komme op tæt på sene .
Cecilie kan hører at nogen at fans snakker grim om cille så hun skynder sig væk fra koncerten . Cecilie er ikke rask hun fandt en kniv i køkken og tog den med ud et sted i nærhed . Så hun kan mærke smerten at hun ikke var god nok .

Hun skrev et brev til Stefan ind hun flader om .

Stefan jeg elsker dig jeg vil bare ikke hvad der glat med mig jeg ikke mig selv jeg har virkelig brug for hjælp men det bare at der mange der ikke ville lytte til mig . Men håber du stade væk er min knus din cillepige

Da drengen koncerten var slut kunne Stefan ikke se cille nogen steder i center . Jeg spurgte om de andre havde se hende de svare nej det har vi ikke . Jeg begyndte virkelig at blive bekymrer over for min cille . Da jeg hører nogen piger snakker om en pige der sider uden for med en kniv i hånd og siger jeg ikke god nok til den her verden .
Stefan han prøver at gå da hende . Lige når han nå der hen kan han se det er hende så han skynder sig ud og siger .

Skat !!!!? Stop skat .. Kort efter flader hun om igen på grund såre og had på sig selv ..

Stefan han skynder sig vildt meget med at ringe til ambulance . For at få cille hent til hospital for at få hjælp .
Men han vil han bliver nødt til at tag med til hospital sammen med hende .
Og han prøve virkelig at holde op med at græde men han kunne ikke for han er virkelig ked over hvorfor cille gjort det i og hvorfor hun gjort det ....

Cecilies synsvinkel
Jeg drømmer om jeg er et anden sted jeg kan se dem jeg har miste som er oppe i himmel råbte til dem . Hvor er jeg henne ? Rolig skat svare min oldemor du er i en ambulance på vej på hospital sammen med en dreng . En dreng hvem oldemor . Jeg ved ikke hvem det er men jeg kan se at han er virkelig ked af det og er bange for hvad der ske med dig . Den troede jeg ikke på i starten men så så jeg det selv med min egen øjne at det var Stefan da sad ved siden af mig . Jeg begyndte vågne stille og rolig op igen . Men jeg kunne stade væk ikke åben øjne .

Stefan synsvinkel
Skat vågne nu kan ikke klare at miste dig for jeg elsker dig Sindsyge meget. Du er det bedste der nogen siden er ske for mig vist jeg mister dig mister jeg alt skat det er dig der skal være mor til min børn og være min kone og den jeg ville leve resten af mit liv sammen skat . Og jeg lad min mund på hendes mund også kysse vi et dejlige snav . Jeg kunne mærke at min dejlige pige vågne og det var så dejlige at min pige vågne igen skat .

Vi ankommer til hospitalet de siger af min pige de skal blive undersøge på hospitalet før vi kan gå . Jeg venter på min pige Ude på vente værelset imens min pige er til undersøge .

4 timer Senere siger lægen at vi godt kan tag hjem uden problemer . Jeg tænke yes så kan mig og min pige komme hjem igen og jeg har tænk mig at fri til hende senere men jeg ville første lige tag en snakke med drengen om det .

Telefon samme tale
Stefan ringer op
Alle Hey det os
Stefan Hey med jer så er vi på vej tilbage fra hospitalet men jeg har tænk mig at gøre nogle i dag .
Alle. Hvad er det stef ??
Stefan jeg ville fri til min pige for nu vil jeg vise at det er hende jeg elsker .
Alle wow Stefan ❤️ skal vi kom og hjælpe dig .
Stefan . Det må i meget grene i kommer bare .
Alle . Vi kommer nu .

Telefon samme tale slut .

-------------------------------Hold da op stakkels pige sikke nogle hun kommer igennem og nu ville søde Stefan frie til hende åh hvor det sødt

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


-------------------------------
Hold da op stakkels pige sikke nogle hun kommer igennem og nu ville søde Stefan frie til hende åh hvor det sødt .......

Men hvad cille svare få du af vide i næste kapitel glæd jer

Drømme Om StefanWhere stories live. Discover now