Efenin ağzından ; telefinumum çaldı elimi cebime atım arayan suydu efendim dedim ennemler ve cansu teyze vardı murat amcayla duydum ses erkek sisiydi biş olmuş beliyidi su hastanede dedi ve adresi verdi kaptı ben şaşkındım cansu teyze ; suya bişeymi olmuş efe . ben ; evet hastanedeymiş dedim ve cıktık hastaneye geldimizde dokturdan no oldunu öğrendik yine kıriz geçirmiş eh be kızım yine denizi düşünmüştür kesin . doktur bey nerde bulmuşlar dedim . bilmiyurum bi beyfendi getirdi siz gelene kadar bekledi ve giti . kim lan bu adam kızamam ama neyse.
Suyun ağzından;
Uyandımda doktur bana bişeyler diyirdu anlamadım berkide anlamak istemedim eskiden olsa can kolayla dinlerd im çünkü doktorla özenird im ama şimdi en neferet etim meslek çünkü insanlara nasıl sevdin birisininini öldünü söylersin ..
Odaya annemler girdi ne kadar iyim desem inamadılar sonuçta d
enizden sonra tek cocuk kalmıştım1 hafta annemlerden kaldım dün eve dönmüştüm yani o evde doramamıştım çünkü hergün ağlıyurdum ama gözlerim kendi kendi ne akıyurdu istemsizce
Sabah kaltımda bugün ses yarışmasının elemelari vardı 1hafta annemlerde kaldımda çalışamadık çünkü kırizlerim tutmuştu lanet olsun ki ama ben kahramana göveniyurum ya geçeriz neyse döşüncelerle okula gelmiştik yasin; su çalıştın deme bügün ilk eleme var. Ben ; sakin ol kahraman herşey tamam sakin ol yeter . yarışmalar okul bahçesinde olcaktı.
Rüzgarın ağzından;
Su okula gelmiştı yasinlerle bişey konuşuyurdu özkana onun hakında ne varsa araştırmasını istedim oda geldi işte kolundan tutup azcık ozaklaştım kimse duymasın giye
Su kara 16, yaşında
Babası = murat kara
Annesi = cansu kara
İkizi = deniz kara
Ama doğum gününde vurulmuş
Su karanının 60 yakın ödülü var ses ,danas genelde ses .
O yüzden çok iktalıydı ama ney deniz dogum günde vurulmuştu o yüzden ....
Kırize gitdinde deniz diyurdu.
Suyun ağzından; sıra bizdeydi ne söylicektim ama güzel olmalıydı evet o şarkı Ayla çelik = bağdat söylemeye başladık.
Rüzgarın ağzından;
Arkama döndümde o muhdeşem ses insanın içne huzur veriyurdu
Ben dünyanının en büyük aşı ola bilirim ben kuynunda
yüz sene bisene dora bilirim ben leylayı mecnunu ferhatı aslayı bilem ama bağdatı iki güzün kapalı bula bilirim.
O ses kiminin diye baktım suyundu yasinle birlikte söylüyorlardı.
Suyun ağzından ;
Şarkı bitinde herkez bizi alkışlıyurlardı şimdi kimin elindi kimin kalanını açıklama zamanı ilm 10 girmek offf hadi ya 2 numara = su ve yasin neee oleyyy yasine sarıldım ve evet kahraman evetttttt diye bağırdım kotlama yapalım dediler ok dedim akşam gürüşürüz dedim ve eve geldim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık
Roman pour AdolescentsOkdar mutlulardıki anlatılmaz onlar deniz ve su evet onlar ikizler deniz çok yakışklı su ise su gibi duru berak okadar güzelki analtılmaz . Onların doğum günlerinde deniz suya veda eder su ise ona söz verir senin katilini bulcam diye ama su eskisi...