Suyun ağzından;
Sabah kaltımda başım çok ağrıyurdu allahım bu ne ya off bene ya bunlar benim kayafetlerim deyil lan bura benim odam bile deyil siktirrt
Aşa inmeye başladım salona doğru y ürüdümde arkamda bir nefes önüme döndüm de rüzgar ben döşmeyim diye beni belimden tutu öpüşcek gibiydik gözleri gözlerimdeyi sanki ona baktıkça ona kendimi biraz daha salıyurum kendimi " günaydın " dedim gölerek cevap verdi " gün ayalı 6 saat oldu " neee bağırmıştım hemde fazlasıyla noldu der gibi baktı " ben hiç bişey hatırlamıyorum noldu ? " Dedim rüzgar; hiç bişey . Dedi nasıl neyse boşver " benim eve gitmem lagzım '" kahvaltı yap gideriz " . Tamm dedim kahvaltı yaptıktan sonra yukarı çıktım ama kıyavatim kirli oldu için rüzgarın kıyafetleriyle gitmek zorda kaldım tam bi utan aç verici .
Rüzgarın ağzından:
Merdivenden indi üstünde benim kıyafetlerle bişey mırıldanıyurdu ama ney ! Hiç bişey sonradan arabaya bindik yolda telefonuyla uğraşırken küçük bir çığlık atı ona baktım da güzleri doldu ondan sonra bir damla yaş aktı durmıyacakmış gibi noldu demeden arabYı dordur dedi bende durdurdum yine kıriz geçiriyurdu onu sakinleştirdim sonra evine baeaktım.
Suyun ağzından:
Yine kırize girdim eve baraktı için teşekürler dedim sonra kıyafetlerini bi ara verim dedim sonra eve girdim direkmen doş aldım sonra tayat geyindim üstüne salaş bişey .
Hemen efeyi aradım çaldı çaldı
= Efendim su bi surunmu var
Ben = nefes gibi muhdacım sana
Efe = tamam 5 dk urdayım
Kapı çaldı hani 5 dk sonra gelcekti kapıyı açtım..
Efe geldi hemen sarıldım o benden özür diliyorum neden
Efe; vala 5 dk dedim ama vala bi sebabi- ben; nediyun Efe ya of . Efe; lan iyi misin su 2 saate zor geldim.ben şaşkın şaşkın ona bakarken kultukda oturdum okadar saat oldumiki ki neyse . Efe ben seni niye çağırdı diye sorcan deniz sevgilisinin gördüm birisiyle öpüşüyordu . " Eee su bunlar normel " ." Lan nasıl ya benim ikizim onun yüzünden babamla kavga etsin ama o 2 ay olmuş öleli hemen başka itinin kullarına git olmaz Efe duydunmu olmaz o " . " Tamm su sakin ol " ben odama çıktım yatakta yatarken efede yanıma yarı sarılarak uyuduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık
Teen FictionOkdar mutlulardıki anlatılmaz onlar deniz ve su evet onlar ikizler deniz çok yakışklı su ise su gibi duru berak okadar güzelki analtılmaz . Onların doğum günlerinde deniz suya veda eder su ise ona söz verir senin katilini bulcam diye ama su eskisi...