onsuzluk çok kütü

19 5 0
                                    

Suyun ağzından; evde oturken denizle anılarımız gelmişti artık bu evde duramacamı anladım bu konuyu konuşmam lağzımdı ama ilk önce efeye anlatayımda yanımda dorsun hemen telafonum aldım elime efeyi aradım buraya gelmesinin söyledim . 5 olmuştu zil çalınca kapıya baktım ve efeyi görünce hemen ona sarıldım . Efe; noldu su beni kurutma. Su ise okdsdar çok ağlıyirduki ağlamasından anladım burda yani bu evde kalamacını . Tamam dedim o konuşmadan ve ona sarıldım. Suyun ağzından; beni hemen anlamıştı nedemek istedim o denize çok benziyordu konuşmamdan susmamdan gölmemden ağlamadan o yüzden ona muhtaç tım deniz öldükten sonra . Efe herşeyi anlatım ilk başta mırıldansada kabul eti arkamda duraçaktı . Beba sizinle bişey konuşmak istiyorum .babam; cansu bi gelirmisin su bizimle bişey konuşacakmış. Su ; ben şey bu evde artık durmak istemiyorum başka okula gitmek başka yere taşınmak istiyorum.Babam; kızım hayır olmaz bide senden uzak olmak olmaz yapamam. Beba olmaz bu evde bidaka bile kalmak benim içmi yakıyur görmüyursun baba lütfen. Babamı efeyle beraber ikna etmiştik . Evdeki bütün eşyalarını toplamaya başladım ama genelde denizin eşyalarını almaya diket ediyordum öyle yaptım da sonkez onun odasına gitim ve eşyalarını karıştırdım sanki kapıdan gelecekte sen benim eşyalarımı niye karıştırıyursun dicekmiş gibi hisetim ama kapıya biraz baktım ama o gelmicekti biliyurdum ama yinede kabullenemiyordu onsuzlu düşündüğümde nefes almıyurdum sanki yapamıyurdum güzümden bir damla yaş aktı sanki hiç durmayacakmış gibi . Odadan hemen çıktım ona burda onu son gürüşm olacaktı .

KaranlıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin