3. Bölüm

18 2 0
                                    

Benim canımı acıtan Ayaz'ın beni bırakması değil aslında, o kızı bana karşı savunması. Ve biz önceden de ayrılık gibi bişey yaşamıştık. Söyle olmuştu;
Ayaz sürekli Sude'yle ilgili durumlar atıyordu, fotoğraflarını paylaşıyodu. Seni çok seviyorum, Seni asla bırakmayacağım, Hayatımda tanıdığım en iyi insasın. Gibi şeyler. Yani bi insanın sevgilisi varken bi kıza karşı bu sözleri söylemesi şerefsizlik oluyo. Trip atınca "Saçmalıyosun Ceren sadece arkadaşız." Hep böyle oldu bu. Sude'ye o kadar değer veriyosan onla konuş, dedim. Konuşuyorum zaten, dedi. Bi kaç gün konuşmadık. Ceren'le konuşuyoruz. Anlattım işte Ceren'e. Dayanamıyorum, dedim. Bileklerimi kestim, dedim. Salak mısın sen, dedi. Ceren'e demiştim ki "Ben ve Sude arasında seçim yapmak zorunda kalırsa ve Sude'yi seçerse ben gerçekten ölürüm." Ceren'de gitmiş Ayaz'a söylemiş. Benim bileğimi kestiğimi. Kıza azcık değer ver lan, demiş. Ayaz'da geldi özür diledi. Lütfen affet felan dedi. Tamam, dedim. Öyle barıştık işte. Ama o, ben ve Sude arasında seçim yaptı ve Sude'yi seçti. Bi kaç gün sonra Arıyım mı? Dedim Ayaz'a. Telefonum bozuk dedi. Bozuk olmasa ilk Sude arardı zaten, dedi. İlk Sude'nin sesini duymak istiyorum, demeye çalıştı resmen.
Gitmem, dedi. Söz verdi. Başkasını seversen ne olucak, dedim. "Bu kalbin ilki olmasanda sonusun, dedi. Herkes gider, dedim. Herkes gider ben herkes değilim herkesleşmem, dedi.
Mesela bana gönderme yaptığı bi şarkı var "Sancak - Buralar Yanar Sen Olmadan"
Gittikten sonra her gün o şarkıyı dinledim ben. Benimde ona gönderme yaptığım bi şarkı vardı. "Anıl Piyancı - Bugün Biraz İçtim" Şarkının ortalarında "Ayaz" diyo diye her gün dinlerim, dedim. Ölürüm sana, dedi.
Ona son mesajım şu oldu;
Bir acı ne kadar katlanılmaz olabilir ki? Bir can bu kadar nasıl yanar, bir kalp nasıl bu kadar soğuk olur, bir yürek nasıl olur da bu kadar parçalanır, ve sen beni nasıl bu kadar üzersin? Sızlamadı mı kalbin, yanmadı mı için? Sen gittin ben ruhsuz kaldım bom boş, hissiz, güvensiz, sevgisiz biri bıraktın arkanda. Bazı geceler çok özlüyorum seni. Ama biliyorum imkansız artık. Yanlış anlama seni geri istemiyorum. Benden ne kadar çok nefret ettiğini biliyorum. Beni hayatındaki en büyük hata olarak görüyorsun belki de. Belki de hiç tanımamış olmayı diliyorsun, bilemiyorum. Ama Dünyadaki en acı şey aşık olduğun insanı başkasıyla mutlu görmek  ve ben bunu istemiyorum. Ben seni gerçekten en saf halimle seviyorum. Sadece senden ilgi ve sevgi istemiştim. Biz mutlu olmak, gülümsemek ve güzel hatıralar bırakmak için bir ilişki içindeydik. Kavga etmek, küsmek veya ağlamak için değil. Kimse çok doğru bir aşk bulamayacak, ama biz bunu en doğru haline getirebilirdik. Sence değer mi? Birbirimize yaptıklarımız ve sevdiğimiz insanı üzmek değer mi? Ben senden hep bu yüzden özür diliyorum. Seni kırdığım için. Ama ağlayan bi kız gerçekten değer veren ve seven bi kızdır bunu hiç unutma.
Bunları yazdıktan sonra tabiki engelledi. Çok acıttı.
Hayatıma girip her şeyim olup, sonra da hiçbir şey olmamış gibi gitti.

Vanilyalı BulutlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin