Gânduri chinuitoare

70 2 0
                                    

Stăteam de ceva vreme in sala asta,pocnind un sac de box încercând să îmi scot toate gândurile care ma macină de cateva zile încoace .Munca e din ce în ce mai grea  mai ales acum când trebuie să recrutez noi spioni,oricum nu îneleg de ce trebuie să fac asta când am atâția agenți buni și pe lângă toate astea mai sunt si copiii,însă lucrul care mă bântuie cel mai rău sunt amintirile cu El,chiar și acum dupa atâția ani și după tot ce am îndurat din cauza Lui.Am început sa lovesc și mai tare sacul în momentul în care gândurile despre El și-au făcut loc,deși încercasem să îl uit de multe ori copiii îmi aduceau aminte de el și mai mult, în special Edward care semăna perfect cu El:aceeași ochi de smarald,aceleași bucle castanii și același surâs care te făcea să te îndragostești la nesfârșit.Odata cu ultima lovitură în sacul de box am lăsat să îmi scape un strigăt de frustrare și odata cu el și ultima fărâmă de energie prăbușindu-mă pe podeaua rece a sălii de sport începand să mă gândesc la momentele cu el așa cum faceam mai mereu în ultima vreme.

În urma cu 7 ani

-Uite Jessica nu cred că o să ajung la prima ora.

-Pentru ca în mijlocul camerei mele doarme un bețiv aproape gol care cel mai probabil a avut o noapte de pomina cu colega mea de cameră.

-Nu știu cine e și nici nu  vreau să aflu,vreau doar să îl dau afară.

-Da Jessica arată bine însă nu îmi pasă ,sigur e un alt afemeiat și pier de vară.

-Pa Jessica nu vreau să mai aud nicuna din întrebările tale  perverse dacă vrei să îl cunoști o să îl trimit la tine.

Și cu asta i-am închis telefonul în nas roșcatei care îmi era atât de apropiată încă de când ajunsesem la facultate.Mi-am înclinat capul într-o parte și m-am uitat mai bine la nesimțitul ce dormea în mijlocul camerei mele și cu cât ma uitam mai mult cu atât mi se părea mai atrăgător.,,Trezește-te Andreea,nu e nimic altceva decât un afemeiat, bețiv poate chiar si drogat"conștiința mea m-a trezit la realitate așa că mi-am scuturat capul și i-am dat un picior tipului sperând să se trezească,însă nimic.Ok planul B să fie,m-am îndreptat spre baie umplând găleata mopului cu apă ,apoi setasem volumul boxelor la maxim iar cu telecomanda într-o mână și găleata în alta am pornit muzica rock și am turnat apa pe somnorosul în cauză care a sărit ca ars înjurând și incercând să îmi spuna ceva însă nu înțelegeam nimic din cauza muzicii.

-Scuze nu aud nimic!!!strig eu gesticulând încontinuu.

Băiatul misterios îmi smulge telecomanda din mâini și oprește muzica așteptând câteva secunde pentru a începe să țipe.

-ASCULTĂ-MĂ....

-Nu tu ascultă-mă pe mine băiete , nu îmi pasă cine ești sau ce cauți aici vreau doar să dispari și dacă te mai întâlnesti cu colega mea de camera să o refuzi pentru că nu am chef să va găsesc sau să te găsesc în alte ipostaze.Zi mersi că nu ai avut o trezire și mai rea și dacă te întrebi da există ceva mai rău de atât.am spus eu calmă dar țâfnoasă după care l-am lăsat cu ochii în soare trântind ușa de la cameră și pornind spre cursuri.

******************

-Nu știu cum îl chema Jessica și nici nu mă intereseză.îi spun eu Jessicăi în timp ce mă îndreptam spre o masă liberă.

-Descriemi-l puțin poate îl recunosc.

Eram pe cale să il descriu pe nesimțitul din camera mea când își face apariția pe ușile cantinei.

-Voiai o descriere ei bine uite-l pe tipul tău ,fac eu semn spre acesta.

Jessica se îneacă cu sucul pe care îl avea în gură și îmi aruncă o privire urâtă.

Părinți spioniUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum