"Počkej, viděla toho nového souseda?"
"Jó... Už to říkáš tak po páté."
"Líbí se mi."
"No, tak si s ním promluv."
Lou Ellen seděla s Willem na gauči. Pili horkou čokoládu, kterou Will před tím připravil.
"Neříkej to tak lehce..."
"Hele, Wille, s takovou ničeho nedosáhne-"
Ozvala se rána.
"Už je doma!"
Will se otočil za sebe, jak slyšel zvuk auta, které pozoroval poslední měsíc. Bohužel to neodhadl a přepadl přes opěradlo pohovky.
Lou Ellen se začala smát. "Wille, hlavně nedělej nic zbrk-"
"Jdu na něj zazvonit."
"Wille-?"
Dveře se hlasitě zaklaply.
~
Will stál přede dveřmi a zhluboka dýchal.
A co teď? Zazvonit na něj. Musím na něj zazvonit. A co pak? Ne, ne, nějak se to vyvrbí. Hlavně nepanikařit...
Will zazvonil na dům. Po chvíli čekání mu otevřel kluk, asi v jeho věku. Byl o hlavu menší a měl krátké černé vlasy, které lemovaly jeho jemný obličej. Oblečený v čisté černé, v tričku s lebkou s nevkusně velkým stříbrným prstenem se stejným vzorem.
"Ano?"
Samozřejmě zpanikařil.
A co teď? Will začal šmátrat po kapsách, hledáme něco, co by mu alespoň nějak pomohlo. Vytáhl letáček, který dostal včera. Podíval se na něj a hned měl o čem se bavit.
"Um, nechtěl by jste si promluvit o našem pánovi, Ježíši Kris-"
Tak nic. Černovlasý mladík mu zabouchl před nosem. S hlasitou ránou tam Will jen stál a koukal se na letáček, co držel v ruce.
OK... Tohle bylo hodně hloupý...
~
"Ale, jo, říkám ti... Neměl jsem to dělat... Snížil jsem si šance.. Jo, jo, jsem blbej..."
"Ano to jsi." Lou Ellen, opřená o linku pozorovala Willa jak si dělá kávu. Jen rychle ho zastavila, než si do ní dal další lžičku, "A o co se snažíš. Jestli tohle vypiješ, umřeš."
Svraštila obočí. Will už neměl nikoho roky. Už sním bydlela, co začal chodit na vysokou a nikdy se mu nepovedlo nikoho najít.
"Wille, nechceš se uvolnit?
~
Blu Cloyster, gay bar na kraji města byl opravdu dobrá volba. Když Will zjistil, že ho vede tam, nejdříve se snažil něco namítnout a jít domů, ale když si to nechal projít hlavou, došlo mi, že to asi opravdu potřebuje.
Když došli dovnitř, na Ellen Lou někdo zavolal a ona ta ním s úsměvem hned běžela. To způsobilo, že Will zůstal uprostřed stát úplně sám.
Will samozřejmě v takovém podniku nikdy nebyl. No, ale nějak se to vyvrbí.
Sedl si k baru a objednal si nějaký alkohol. Chvíli seděl sám a jen tak popíjeli. Po chvilce si vedle něj provedl další kluk. Mohl být o něco mladší než on ale byl vyšší a rozhodně více svalnatý. Měl brýle a světle blonďaté vlasy.
Chvíli jen seděli v tichosti ale po chvíli se začali bavit. Jen o obyčejných věcech ale i tak přišli na to, že si skvělé rozumí. Will si po chvilce uvědomil že se ho ten kluk pokouší zbalit. S lehce nalomeným srdcem a alkoholem v krvi, tah opětoval a netrvalo to dlouho a oba skončili na parketu.
Tančili spolu a vše se točilo. Bylo to čím dál tím víc, když neznámý navrhl, aby odsud odešli a "užili si někde jinde".
Will na to přistoupil a společně se prodrali ven z davu.
Nejdříve onen mladík, pak Will. Těm ale trochu selhal. Jak se tlačil davem, do někoho narazil. Oba dva spadli na zem.
Will vstal jako první a nabídl oběti ruku, aby mu pomohl na nohy. Ten zmaten že je na zemi, jeho ruku vzal. Teď teprve zvedl hlavu aby uviděl, kdo mu ruku nabídl.
Will stal a lapl po dechu, jak si uvědomil, že ten, kdo jeho ruku drží, není nikdo jiný, než jeho soused.
"Ah, ten svědek Jehovův.... "
ČTEŠ
Kolekce Solangelo AU ("Alternative Universe")
FanficMalá kolekce solangelo povídek. Nic neslibuji. Vydávání nepravidelné. A klidně si přečtěte i další věci ode mě...