HA-11

17 2 0
                                    

Multıdeki şarkı sevdiğim bi şarkı dinlemenizi tavsiye ederim.

İyi okumalar...

Yağmur'un Azğından

Yumuşak bir yerde yattığımı hissettim.Neredeydim ben en son dışarıdaydım.Yoksa yoksa herşey bir rüyamıydı Emre'nin buraya gelmesi ve bana Seni Seviyorum demesi.Allahım lütfen rüya olmasın lütfen.Korkuyla gözlerimi yavaşça açtım.Etrafıma baktım.Salonun koltuğunda yatıyordum.Yattığım yerden kalktım.Emre karşı koltukta oturmuş beni izliyordu."Noldu ya?"dedim Emreden cevap bekleyerek.Omuz silkip"bayıldın"dedi."Nerede ve neden?"dedim şaşkın bir  şekilde."Dışarıda bayıldın.Bayılmanın sebebi benim cazibeme dayanamayıp küt diye yere devrildin"dedi çarpık gülüşüyle.Pis ukala.Yani bana seni seviyorum dememişmiydi."Ne konuştuk seninle?"dedim merakla ağzından çıkacak cümleleri beklerken."Hatırlamıyorum şarhoştum saçmalamış olabilirim"dedi bana kaşları çatık bakarak.Tepkimimi ölçüyordu.Dediğiyle dudaklarımı büzdüm.Ne yani saçmalamışmıydı.Bende sandım ki...İç sesim beni durdurup konuşmaya başladı."Ne sandın yağmur taş gibi çocuğun sana aşık olabileceğini"dedi ve güldü.Bu iç ses benim sinirimi bozuyordu.

Emre gülmeye başladı."Ne gülüyon be?"diye çemkirdim zaten moralim bozulmuştu.Saçmalamışmış. "bi anda yüzün düştü"dedi gülerek."ne alakası var ya sen yanlış görmüşsün."dedim gözlerimi etrafta gezdirirken.Göz teması kurmadan iyi bir yalancı oluyordum."hım belli belli"dedi koltukta arkasına yaslandı."bayıldığın için cevabını bende seni diye kabul ediyorum"dedi bacak bacak üstüne atıp.bacak bacak dediğsem kadınlar gibi değil adamların attığı bacak bacak.Öf ne saçmalıyom ben tabiki adamların ki gibi atıcak Emre kız değilya.Değil dimi?iç sesim devreye girdi "gerizekalı mısın kızım sen?"dedi bana kaşlarını çatarak."sen sus be"diyip iç sesimi susturdum ve Emreye döndürdüm."ne cevabı?"dedim.

"dediklerime karşı cevap"dedi gözlerimin içine bakarak.Şaşkınlıkla yerimde zıpladım."ne yani o dediklerin rüya değil gerçek miydi?"dedim.Yüzümde oluşan gülmeye hakim olamayarak."ne dedim ben?"dedi kaşlarını çatarak.Bende buna karşılık kaşlarımı çattım."seni-"dedim durdum ve ardından devam ettim."seni seviyorum"dedim Emreye bakarak."Bu bir çıkma teklifi mi?"dedi alayla."ya ne çıkma teklifi be sen dedin ya"dedim ona çemkirerek."Ben öyle bişey mi dedim?"dedi ruhsuzca."demedin mi?"dedim ona yaklaşarak.Yanına oturup gözlerine baktım.O da benim gözlerime bakmaya başladı.Yüzünü bana yaklaştımaya başladı.Ben istekle öne eğildim ve gözlerimi kapattım.İlk defa onun bemi öpmesini gerçekten istiyordum.Bekledim.bekledim ama hala bi atak yoktu.Gözlerimi açıp ne yaptığına baktım.Yüzlerimizin arasında milimler kala durdu."dedim"diye fısıldadı ve dudaklarımı öpmeye başladı.Yavaşça ona karşılık verdim.Dudaklarımızı ayırdım ve alınlarımızı birleştirdim.Hiç düşünmeden"bende seni seviyorum"dedi gözlerine bakarak.Ne? ne dedim ben?Şaşkınlıkla dudağımı ısırdım.Ona nasıl bunu söylemiştim.Dudaklarımı ısırınca gözleri dudaklarıma kaydı.Bi daha bişey olacağını anlayıp geri çekildim  ve hafif öksürdüm.Bu yaptığıma gülerek tepki verdi.Bakışlarımı halı desenine diktim.Şuan kendimi suç işlemiş ve babasından azar işitirken halı desenini inceleyen çocuklar gibi hissettim.Ayağa kalkıp Emreye döndüm"ee ben şeyi şey edip şey yapayım ozaman"diyip merdivenlere yöneldim.Arkamdan gülmesinin sesini duydum."sen utandın mı bakayım?"dedi bana ilerlerken."o ne biçim soru be"diyip kaşlarımı çattım ve Emreye baktım.dibime kadar ne zaman gelmişti ya."yanakların kıpkırmızı"dedi ve kahkaha atmaya başladı.Sinirle oflayıp ayağıma yere vurdum ve merdivenlere ilerledim.lanet olası beyaz ten.Merdivenleri çıkmaya başladım."üstünü giyin gel seni bir yere götürücem"dedi arkamdan.Merdivenleri bitirip odama ilerledim ve odamdan içeri girdim.Kapıyı kapatıp kapının arkasına sırtımı dayadım ve aşağı doğru kaydım.Ne yani o beni seviyormuydu.Bende onu sevdiğime biz neydik şimdi.Arkadaş mı?yok canım birbirine aşık arkadaş mı olurmuş.Kardeş? ne diyom ben be ne kardeşi tövbe yarebbim.o zamna geriye tek bir seçenek kalıyor.Sevgili? sevgilimiydik biz.Evet öpüşmüştük ama.Of bilmiyorum ya.Yerden kalkıp gardıönüne gelip kapaklarını açtım.

Hayalimdeki AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin