T H R E E

289 29 1
                                    

III.

  Kisses are the best form of communication. it is your chance to say everything words can't express. when you feel weak and fragile and you've given them so much of your heart they could break it at any second, say it.. kiss slowly, kiss softly, fingers running through their spine, face between hands. when you feel like you're on fire, like no matter how close you are to each other you'll never be close enough, say it. hands running through hair, whispers in between, desperate kisses, laughter in their mouth. i'm all for words, but, trust me, kisses are better than poetry.

_____

Los besos son la mejor manera de comunicarse. es tu oportunidad para decir todo lo que las palabras no pueden expresar. Cuando te sientes débil y frágil, les has dado tanto de tu corazón que este se podría romper en cualquier momento, dilo... besa lentamente, besa suavemente, dedos recorriendo su columna vertebral, la cara entre las manos. cuando sienten que están en llamas, no importa que tan cerca estén el uno del otro nunca será lo suficiente, dilo. manos recorriendo el cabello, entre susurros, besos desesperados, risa en su boca. apoyo a las palabras, pero, crean me, los besos son mejor que la poesía.

_____

12 Things I Learned While Being 18Donde viven las historias. Descúbrelo ahora