Gayri-meşhur Memmy Pines

8 1 1
                                    

Boryenka ile giyindik.Sonra o beni bir club-a getirdi.İçeri baya doluydu ve Boryenka bağırdı:
-Merhaba suçlular!
Hepsi korkmuş gibi birden ayağa kalktı ve söylediler:
-Merhaba Boryenka.Nerdeydin bu vakte kadar?
-Onu boş verinde bana Uykusuz lazım.
-Evet boş verin ona Ben lazımım-arkada kara kapçonlu adam güle güle söyledi.
Hepsi ortadan çekildi ve o adam Boryenkaya göründü.
-Uykusuz?? Nasılsın?
-İyiyim gördüyün gibi.Ama senin burda ne işin var.Sen böyle işlerden uzaklaşmamışmıydın??
-Bunun (beni gösterdi) sana iytiyacı var
-Hmmmm..-diye Uykusuz dillendi.
-Evet ona ve bana sahte passport ayarlamalısın.     
-Yapabilirim amaaa...
-Ne aması? Hadi bunca yıllık arkadaşımsın.
-Arkadaşlık başka bir şey iş başka.Polis her yerde beni arıyor.Onlara delil lazım.Eger...
-Korkma yakalansak senin ismini vermeyiz.
-Tmm öyle olsun.Senin hatrına.Yoksa biliyorsun..
-Tmm öyleyse-diye Boryenka ona elindeki kağıtı uzattı.
-2 günden sonra gelin pasaportlar hazır olucak.

                           2 gün sonra
Evet o gün gelib çatdı.Pasaportları aldık.Adım artık Aleksandr olmuşdu.Kendi kendime:İyiymiş be! Yine isim deyiştirdim..Artık önümüzde bir şey kalmıştı şehirden gitmek.Ama ne yazık ki, ben öyle düşünüyorummuş.3 gün sonra polisin beni aradıklarını duydum.Evimin yıkılmasından sonra polis mahalleye gelmiş baya araştırmadan sonra beni arama kararına gelmişler.Ama komşularıma bile soranda hik kimse korkusundan malum mafyanın adını vermemiş.Ah şansa bak ki, beni arayan şehrin en iyi polislerinden biri olan İvan-mış.Ne diyelim şans işte.Ben de ondan baya var :).Kapı çaldı.Baya korktum ama Boryenkaymış meger..Korkudan kendimi zor tutdum.Baya korkmuşdum.Bağıracaktım..
-Evet Memmy.Sana güzel bir haberim var.Şans sana yine güldü.-gülerek Boryenka söyledi.
-Aaa.İlk önce adım artık Aleksandr ve ne oldu?-diye şaşkınlıkla sordum.
-İyiyki taşınmışız.Çünki eski eve gidip bazı eşyaları almak istedim ama meyer polisler evde baya bir araştırma yapıyormuş.Evin her yeri polisle kaynıyordu.
-Bura gele bilirlermi.
-Hayır..ŞAKAMI YAPIYORSUN?! TABİİ Kİ DE EVET.
-Ne yapmalıyız?
-HİÇ BİR ŞEY BİZİ YAKARALARLAR!-diye söylediyinde kapıdan Tak-Tak-Tak sesini duyduk... 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 08, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Hafızasız BenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin