#2

91 6 0
                                    

Ето, че и дългоочаквания от мен момент настъпи.
Край на гимназиалните глупости. Днес бе петък, училището за мен птиключи, но сега започвам работа. Не веднага, но от понеделник. Замислих се какво да продължа в колежа. Дали да се преместя някъде другаде. Стоях в парка под едно дърво, мислейки какво да направя нататак, допушвайки поредната си цигара. Като се замисля, колко си вредя ми става лошо, но само те ме успокояват. Трябваше да звънна на Моли. Тя бе с година по-голяма от мен, но това не ни пречеше. Беше даже много по-добре. Бе ми като по-голяма сестра. Трябваше да излезем и да отпразнуваме завършването ми.
Само и единствено към Моли не се държах като кучка. През останалото време или бях в пандемониума или натискайки се с някой крайно напушена или пияна. Знам, че повечето хора биха си казали, че това е недопостимо, за момиче на моята възраст. Но това съм аз. Такава станах. Благодарение на родителите си.

Реших наистина да прочистя ума си и да званна на Моли.
Извадих телефона си, но тя не отговори на обаждането ми. Изпратих и смс.
"Трябва да оразнуваме, затова ще те чакам в пандемонума в 20:00. Не закаснявай."

Изправих се и се отправих към малкия си апартамент. Не бе далеч, но достатъчно близо до парка. Има само две места, на койте обожавам да идвам. Едното е закънтено местенце в парка, а дугото е стар срутен мост. Странни места, но на мен ми харесват.
Прибрах се в апартамента си и реших да си взема един душ.
Съблякох дрехите си и пуснах водата. Отново потънах в мислите си. Колко се промени всичко. Това бе наистина странно за мен. Не очаквах да стана такъв човек. Изнесах се от вкъщи главно , заради Бил, но и заради майка си. Тя забеляза промята ми, но единственото, което каза е ,че приятелките и ме мислили за страшна и, затова не искали да припарят до нея. Знае ли какво? Майната и. На нея, на баща ми, на Бил. Майната им. Не ме интересуват. Имам свой живот в момента и се опитвам да стъпя отново на краката си след всичко. Всеки път чувствам болката от всичко. От баща ми. От Бил. От майка си. Наистина искам да немеря брат си да се запозная с него. Готова съм на всичко.

Преключих с банята и ових хавлия около тялото си.
Щеше да е странна вечер за мен.
Мислех да съм предизвикателна, но не и екстравагантна. Избрах тъмно червена дантелена ролкя. Обух черни боти с шиппве и се заех с изушаването на косата си. Вързах я и нанесох обичайното колитество грим.
Бях готова.
Нека поредната пиянка вечер започне сега...!

Rock Girl...Where stories live. Discover now