Bu babama ilk karşı gelişimdi. Ama babamın istediğini yapıp mutsuz olmıycam İstanbul a gidicem ve o okula gidiceğim buna babam engel olamıycak çünkü ben artık reşit oldum. Ama bunu babama söylemeye cesaretim yoktu. Sonra babam odama geldi ve şunları dedi : Kızım ben oraya gitmeni istemiyorum, eğer gidersen sonra ben sözü babamdan alarak hayir baba senin istediğin olmiycak senin yüzünden mutsuz olmıycam annem gibi dedim ve babam bana ilk defa tok atmıştı. Bu ilk ve son olucak çünkü bir daha atmasına izin vermiycektim. Ve valizimi hazırladım gitmek için tam giderken babam beni gördü. Ve dedi ki : Eda nereye gidiyorsun hiç bir yere gidemezsin dedi babam ben de giderim baba dedim buna sen karar veremezsin dedim tam arabaya binerken o arabaya binemezsin dedi o bnm anahtarını aldı. Bn de peki diyip bir taksiye binip gittim. Ve kendimi zor tuttum aglamamak için ve sonunda havaalanına gelmiştim ilk uçakla istanbul a gittim . Geldim istanbul dayım önce kendime bir ev tutmak ile işe başlıycam, sonrasında iş bulacağım Amahiç İş tecrübem olmadığı için iş bulmakta zorluk çekeceğim ama olsun babama da kendi ayaklarımın üstünde durabileceği mi göstereceğim Sonrasında da üniversiteme bakacağım keşke yanımda bir arkadaşım olsaydı bana Yardım edebilecek üniversiteye gittiğimde Bir kızla karşılaştım adı Mira çok iyi bir kıza benziyo kısa saçlı orta boylu zayıf bir kızdı. Arkadaşları tarafından sevilen biri istanbul maceramda bana yardım etti. Hatta ev arkadaşı bile olduk. O benim ilk arkadaşımdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MUTLULUK
ChickLitHiç güzel bi çocukluk geçirmemis bi kız düşünün ve o kız benim, hep babamın istediği gibi yaşadım şimdi kendi ayaklarım üstünde durma vakti. Acaba,Mutluluk neydi ???