ÜNİVERSİTE

24 4 1
                                    

    Bugün okul başlıyordu. Sanki ilk okula başlamış gibi heyecanlıydım. Mira  ile birlikte üniversite kapısından içeri girdik .  Mira  benim gibi heyecanlı değildi. Ve girdik baya büyük bir okuldu . Yeni arkadaşlar, yeni okul her sey çok güzel gidiyordu. Ama taaki biri üstüme çay dökene kadar göz göze geldik  bn onun gözlerinde  acımı unutmuşum. Galiba aşık olmuştum . Öyle güzel gözler başka kimde vardır ki ? Adı da Arda'ymış okulda ki en iyi oyunculardan biriymiş . Ve onu yağmur a sordum . O da anlattı:Eda, o okulun en popüler erkeği dedi . Ve Mira  ben ona aşığım diyince şok oldum. Ama o bnm en yakın arkadaşım onu seviyorsa aradan çekilmem gerekir .

    En yakın arkadaşım için Arda dan vazgeçicem. Sınıfta Sena adında bir kızla tanıştım , çok iyi bir kıza benziyo . Onla biraz sohbet ettik ve arda nın bana aşık olduğunu söyledi.  Ve duyunca şaşırdım.  Ve ona gerçekten mi dedim o da kafasını salladı. Ben de benimde ona aşık oldugumu dedim ama  mira nin da onu sevdiğini söyledim. Üzülerek aradan çekilmem gerektiğinde ...
 
   Sonrasında Arda yanıma geldi . Ve birlikte ders çalışalım mı dedi . Ben de tam olur derken Mira  geldi napiyosunuz gençler dedi . Arda da: Mira  biraz bizi yalnız bırakır misin diyince Mira  un gözleri doldu . Tabi diyerek gitti. Ben ne diycegimi bilemedim.
    
     Ve Arda ya benim gitmem lâzım diyip masadan kalktım. Sonrasında Mira  nın yanına gittim .  Tolette hıçkıra hıçkıra ağlıyordu . Mira : ona aşık olduğunu niye bana söylemedin dedi. Ve bana kal gelmişti...

MUTLULUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin