Nagyon szépen köszönöm a díjat justKamisama ! :*
(Lustaság nagy úr, sajnálom.)
10 dolog rólam:
1. 16 éves vagyok
2. Rengeteg sorozatot nézek:
a. Odaát
b. Pretty litle liars *-*
c. Gyilkos elmék
d. S.H.I.E.L.D. ügynökei
e. Agent Carter
f. Grimm
3. Ma nagyon elaludtam és pillanatnyilag azt sem tudom, hogy hol vagyok.
4. Szemüveget kéne hordanom, de eddig csak az iskolában vettem fel.
5. Halálosan rettegek a tűktől. Nincsenek valami jó tapasztalataim a tűkkel kapcsolatban, de kinek van?
6. Megállapíthatatlan színű a hajam. Néhányak szerint szőke vagy barna, de akár vörös. Én a barnánál maradok inkább.
7. Barna színű a szemem
8. Egyszer talán tanár leszek. Apum nagyon ellenzi ezt, de ha oda jutok engem már nem lehet megakadályozni. Már gondolkodtam az újságíráson is.
9. Kedvenc tantárgyam az irodalom. Nagyon jó tanárunk van, imádom *o*
10. Most leszek a gimnáziumban 10. osztályos.
Válaszaim:
1. Hát, ha ez az utcán történne, akkor csak ránéznék és szó nélkül mennék tovább a dolgomra.
2. Fent tudnék lenni egész éjszaka, ha van valamilyen elfoglaltságom.
3. Félek a sötétben, de csak vak sötétben tudok elaludni.
4. Egy nagy pólóban és bugyiban alszok. Nem értem Vivice, hogy ez téged miért is érdekel. J
5. Van egy fekete macskám.
6. Halvány lila gőzöm sincs, hogy mi az a dekahidráton. Hallani sem hallottam róla.
7. Az emberek lehetnének figyelmesebbek a többi emberrel. Világ meg hát szerintem ennél jobb is lehetne pl: kevesebb bűnözés, háború meg ilyesmik. Legyen olyan a világ, hogy ne keljen félteni a gyereket, ha mondjuk kimegy játszani a barátaival. Vaaagy olyan is lehetne, hogy mindenki nekem engedelmeskedik is így világuralomra törnék. Szerintem az előző a valószínűbb.
8. Általában kedves, okos, vicces, segítőkész, kíváncsi vagyok.
9. Hiszek a szerelemben.
10. Általában a középpontban szoktam lenni.
10 kérdésem:
1. Mit tervezel a nyárra?
2. Sportolsz valamit? Ha igen akkor mit?
3. Mi szeretnél lenni, ha „nagy" leszel?
4. Mi motivál téged az írásban? Mi ad neked ihletet egy-egy rész, történet megírásához?
5. Melyik az a zene amelyiket már rongyosra hallgattál?
6. Kedvenc filmed?
7. Örülnél annak, ha lenne egy ikertesód?
8. Mióta vagy Wattpadon?
9. Melyik a kedvenc könyved?
10. Vannak elképzeléseid már a jövővel kapcsolatban? Mennyire tervezel előre?
Kihívottjaim:
klaudiatanczos - My story
Szeretlek- - Crazy girl's life
CatlyneCade - Érzéseim versekben
Most csak ennyit tudtam összeszedni.
Puszi
-L
YOU ARE READING
Kis dolgaim
Teen FictionEz a könyv azért jött létre, hogy ide leírhassam véleményemet/gondolataimat egy-egy dologgal kapcsolatban. Itt találhattok könyvajánlókat, novellákat, történeteket osztok meg az életemből veletek és jobban megismerhettek.