Повече за мен

74 7 5
                                    

Здравейте.
Започвам с предизвикателството дадено ми от matthewespinosafan4 да напиша 13 факта за мен и да предизвикам 15 човека да направят същото.

1. Обичам да се сприятелявам, но само с хора, които ми допаднат.

2. Обичам да играя футбол, волейбол, баскетбол и тенис на корт.

3. На 12 години съм, но съм висока и всички ме мислят за по-голяма.

4. Обожавам Ариана Гранде, Камерън Далас и другите от Магкон. Даже думата обожавам е меко казано. Може би правилните думи са умирам за тях.

6. Всички ме подиграват, защото съм била "по-пълна" от тях. Имам най-различни прякори, като "бизон", "син кит", "сто мечки" и други. Даже и едно момче, което е като Китайската стена ме обижда. А аз ако кажа на някой нещо лошо ме заплашват, че "ще ми счупят главата".
Като малка дори "най-добрият ми приятелки" ме обиждаха с думи, като "к*рва", "к*чка" и така нататък, а дори не знаеха какво означава. Буквално целия ми клас се беше обърнало срещу мен. Даже и баба ми идва да се разправя. А бащата на момичето, което беше като "пчелата майка" на останалите, заплаши баба ми, че ще я убие и то пред всичките учителки и половината училище.

7. Обичам да пея и танцувам, но Бог не ми е дал тези способности. Е, танцувам народни танци, но и много искам да се науча на модерни танци. Също обичам да слушам музика (баба ме нарича "музикалното зайче" 😂. Според мен е сладко.) и да чета.

8. Нямам баща. Всъщност имам, но не го познавам, нито съм го виждала. Но мога да кажа, че си живея и добре без него. Имам мама, приятеля ѝ, баба и дядо, които много ме обичат и се грижат да не съм лишена от нищо, за което съм много благодарна.

9. Веднъж (преди две седмици 😂) паднах от АТеВе. Имах цицина на главата, на лакътя имах рана, която още не може да се оправи, драскотини по гърба и на пръстите на краката. Падна ми кичур коса. Та, направих задно салто 😂 . Когато се приземих по гръб, ми спря дъха. Една приятелка дойде при мен и започна да ме успокоява и да се смее, а аз продължавах да се опитвам да си поема глъдка въздух. И аз като нея се смеех и дишай едва едва. Замалко не припаднах. Тя ми каза "Мисли за Кам по боксерки. Кам по боксерки. А може и без тях." и тогава се оправих. (Ето как ми действа Камерън 😂 . Даже в момента слушам She bad. )

10. Когато бях малка един паяк ми се беше качил на лакътя и от тогава имам фобия от тях.

11. Зодия риби съм.

12. Мразя да гледам как 11 годишни лапета пушат. Все повтарям, че не е готино, ни кой ли ме слуша?! Даже едно момиче, което е болно от диабет го прави.

13. Пазя всякакви тайни! И затова хората могат да ми се доверят.

Хората, които съм предизвикала може да са много по-малко от 13.
1. flawlessmuffin
2. Niall_is_bae_02
3.hannah_1864
4. butterflyChrisy
5. VioletTodeva22
6. Hazel_diAngelo
7. Inna-D

Още искам да кажа, че не съм сигурна кога ще пусна първа част на историята, защото все още не съм я довършила, а и е лято и съм с натоварен график, ако мога така да го кажа. Сега съм при баба в Сопот и мама и приятелят ѝ са тук за събота и неделя. Ще се постарая да я кача в неделя или понеделник.

Let Me Love You Where stories live. Discover now