Герои

46 4 0
                                    

1. Скайлър Валънтайн (Ариана Гранде) - 18 годишно момиче с големи мечти. Живее с майка си и брат си в Лондон, но се мести в Лос Анджелис, за да учи. Не се доверява лесно и затова няма много приятели. Имала е гадже и най-добра приятелка. Защо в минало време? Ами да кажем, че ги е хванала да правят неща в нейната стая.
В училище тя е една от най-добрите ученици. Винаги е мечтала да обиколи света.

2. Лия Мари Джонсън - най-добрата приятелка на Скайлър. На 18 години е. Имат много общи неща. Осиновена е. Няма никаква роднинска връзка с Джак Джонсън. Има руса коса и пъстри очи.

3. Мадисън Биър - една от приятелките на Скайлър. Харесва Джак Гилински, но никой не знае за това. Понякога обича много да командва. Има тъмно кафява почти черна коса и зелени очи (не съм сигурна дали са такива. Така ги виждам на снимките).

4. Виктория Джъстис - приятелка на момичетата. Гадже на Джак Джонсън. Не пропуска купони. Тя е нещо като лошо момиче. Има кестенява коса и същия цвят очи.

5. Матю Еспиноса - най-добрият приятел на Скайлър. Има мръсноруса коса и светло кафяви очи.

6. Камерън Далас - най-популярното момче в училище. Има кестенява коса и шоколадови очи. Не се разбира много със Скайлър. Даже изобщо не се разбират.

7. Наш Гриър - най-добрият приятел на Камерън. Има почти черна коса и уникално сини очи.

8. Джак Джонсън - той и другия Джак са най-добри приятели. Той е гадже на Виктория. Много често се карат и разделят, но после пак се събират. Има руса коса и сини очи.

9. Джак Гилински - най-добрият приятел на Джонсън. Има тъмнокафяво коса и кафяви очи.

10. Тейлър Валънтайн (Тейлър Каниф ) - по-голям брат на Скайлър с 2 години. Има кафява почти оранжева коса (така я виждам 😂) и тъмни очи.

Здравейте хора, които четат това. Започвам отначало, защото мислих много и осъзнах, че онова, което започнах да пиша няма да стане нищо от него.
Това е първата история, която пиша и се надявам да се получи нещо.

Let Me Love You Where stories live. Discover now