"Ești virgină?"

1K 46 5
                                    

-Pa-pa tată, țip din fața casei făcându-i din mână, el zâmbește şi îmi copiază gestul.

A plecat, uhuu, singură pentru o săptămână, petrecere lume.Da-da, cu Harry pe capul tău, sau mă rog, tu pe capul lui, dacă înțelegi.Huuă, de când ești tu atât de perversă?De când un sexy bărbat este în casă la tine.

Nu luați în considerare ce scrie mai sus.Revenind, tata a plecat aşa că mă întorc pe călcâie şi pornesc spre casă.Închid uşa în urma mea şi privirea mea se lovește de privirea perversului nebun.

-Um, mă gândeam să facem ce am făcut şi la mine, mi-a plăcut să te simt peste mine, şopteşte pășind spre mine.

-Ce am făcut la tine? Întreb făcând pe proasta, ceea ce nu sunt.Ştiu foarte bine ce am făcut la el, numai că nu mai vreau să se repete.Dacă el, dracului, are o nevastă?

-Nu fă pe proasta Hayley, ştim amândoi foarte bine că nu esti, zice schimbându-şi expresia feței.Acum este foarte serios, pe când mai înainte era foarte pervers.

-Da, ştiu ce am făcut la tine dar nu vreau să se mai repete, bolborosesc privindu-l fix.

Stă puțin după începe să râdă puternic.Mă încrunt nestiind de ce râde ca dobitocul.

-De ce râzi? Întreb ridicând sprânceana dreaptă în sus.

Nu răspunde şi nici nu se oprește din râs.Se apleacă în jos râzând din ce în ce mai tare.Mă face să mă simt nașpa, ce am spus de râde atât de tare?Ce i s-a părut amuzant?

-Mai respiră, zic când văd că începe să tuşească.

El râde de mine până nu mai are aer.Cât de nesimțit poate fi?

-Gata, şopteşte îndreptându-si spatele.

Trage aer în piept şi mă priveste amuzant.Pot să observ că se chinuie să nu mai râdă.

-Tu ai zis că nu mai vrei să se repete? Întreabă încă chicotind ca nemernicul.

-Da asta am spus, surdule, am spus nervoasă.

Nervi mei sunt întinși până la maxim.Crețul ăsta idiot tocmai a râs de mine.Nu suport ca cineva să râdă de mine, mă simt nașpa.

-Esti un...un idi-

Două perechi de buze se lipesc sălbatic de ale mele nelăsându-mă să termin propoziția.Îsi miscă buzele peste ale mele dar nu reacționez, cu toate că sunt atât de dulci buzele lui.Mârâie când îsi dă seama ce fac, se dezlipeste de mine şi zâmbește şiret.

-Nu vrei să mă săruti, iubire? Şopteşte ușor încă zâmbind.

Dau negativ din cap şi murmur un 'nu' strâns de gât.Zâmbetul lui creste şi într-o fracțiune de secundă spatele meu face cunoștință cu peretele tare.

-Atunci te oblig să o faci, îsi lipsește buzele moi din nou de ale mele.Le mişcă mult mai agresiv în timp ce mâinile lui călătoresc pe corpul meu.Ugh, aş vrea din tot sufletul să nu cedez dar nu pot.Tentația e mare, buzele lui sunt prea gustoase, el e prea sexy.

Încep să-i răspund la sărut ușor, el pare mulțumit pentru că geme şi îsi încordează mușchi.Ne mișcăm buzele în același timp, ne cercetăm fiecare părticică a guri.Pentru că sunt o fată rea îmi bag mâinile în părul lui, iar el si le asează pe fundul meu.

Poate că în altă situație aş fi spus că e scârbos să te joci cu limba un băiat dar în situația asta e al dracului de excitant.Cum limba lui se freacă de limba mea si cum îmi linge din când în când buzele, e nebunesc.

Îmi strânge fundul în mâinile lui mari, si mă ridică în sus.Îmi încolăcesc picioarele în jurul bazinului lui.

Mă desprind din sărut şi trag aer adânc în piept, e nebun omul ăsta.Între timp tati se joacă cu pielea gâtului meu.Linge, muscă, sărută.

-Esti virgină? Geme cu buzele lipite de pielea gâtului.

---------------

Hei..

Nu am putut să renunț.

Nu pot să renunț la voi.

Voi sunteți familia mea.

Vă mulțumesc pentru comentari.

Sunt atât de frumoși si drăguți.

Vă iubesc!

Capitolul următor habar nu am când o să-l postez.

Bye bye *^*

Sex-h.s - {editare}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum