bab3

476 4 1
                                    

"Malunya Aq tadi.. kenapa lah Aq tak dapat cam muka mr.lion itu tadi.. maluu maluu" bisik hati wawa sambil meraup wajah nya. Wawa berfikir macam mana dia akan berdepan dengan mr.lion itu esok.
Sewaktu dia,sedang berfikir mata nya mulai tertutup kemudian dia pun terlelap..

Keesokan hari nya, wawa pergi ke tempat kerja tanpa mengingati kejadian malam kelmarin.. Sewaktu lif mahu tertutup tiba tiba sekujur tangan nenghalang pintu lif tersebut tertutup. Sewaktu pintu lif tersebut terbuka di situ lah kejadian malam kelmarin nya terimbas kembali apabila wawa ternampak kelibat encik Irfan AKA mr.lion."kau dah kenapa ??tengok tengok Aq macam itu??" Ujar Irfan. Wawa hanya menundukkan kepala nya sambil mengeleng. "Lepas sampai pejabat, masuk bilik Aq kejap.paham tak?"tambah Irfan "faham encik irfan"jwab wawa dengan suara mendatar.sesampai di pejabat wawa terus mengikuti Irfan dari belakang sehingga ke bilik Irfan.semua pekarja memandang ke arah mereka.

Di dalam bilik Irfan. Irfan meminta agar wawa menyiap kan semua fail fail yang banyak itu pada hari ini itu juga.Sewaktu wawa keluar dari bilik tersebut, tergiang giang kata kata Irfan "jika kau tak siap kan kerja ini, dont u dreaming to go back home"kata kata Irfan sebantar .. "huuu" keluh wawa

Setelah nelly keluar dari bilik Irfan.. nelly dalam keadaan marah memaki maki Irfan."tak guna punya lelaki!! Ingat dia bos Aq takut lah..go to the hell lah.."ucap nelly lalu mengemas barang nya dan keluar dari pejabat tersebut dengan semua barang nya..wawa hanya melihat nelly berlalu pergi dengan amarah nya."maybe esok lusa Aq pulak akan jdi macam itu"bisik hati wawa nengenang nasibnya yang bekerja dengan mr.lion..

Suamiku Mr.romantikWhere stories live. Discover now