Sewaktu hari minggu..
"Kau pindah bilik Aq sekarang. "Ucap Irfan memerintah "buat pa "ujar wawa acuh tak acuh "sebab mama dan papa nak datang sini"ujar Irfan sedikit meninggi kan suara. "Ahh!aduiy .macam mana ini?" Tanya wawa panik "pindah jak kat bilik Aq"ujar Irfan selamba.wawa terpaksa akur. Wawa memasuki bilik lalu membawa barangnya di bilik Irfan.
Beberapa jam kemudian..
"Assalamualaikum.wawa.,Irfan "ucap Datin mas. "Waalaikumsalam mama,papa. "Ujar wawa gembira lalu menyalami mertuanya."mana Irfan.? Tanya papa "kat bilik. Tengah mandi. Masuk mama,papa"ucap wawa mempelawa.sesampai kedua dia orang tua itu. Irfan pun muncul ."mama, papa how are u??"ucap Irfan " baik Irfan.. kamu berdua pula macam mana? "Tanya mama "kami okey.. "ucap Irfan lalu merangkul pinggan wawa. Wawa terkejut Tetapi membiarkan ia nya kerana takut mertuanya perasaan yang mereka tak okey. Setelah mereka duduk di sofa.. wawa meminta izin untuk mandi. Beberapa minit kemudian, Irfan meminta diri untuk ke bilik. Dan menyuruh orang tuanya rehat kerana telah larut malam. Mama dan papa nya pun sudah makan malam di bandar. Lalu Irfan masuk kebilik.
Wawa keluar dari bilik mandi dengan berkemban. Irfan melihat isteri nya yang hanya berkemban, lalu menelan liur. Nafsu lelakinya mulai bergelora.wawa terkejut Tetapi hanya kaku dan kemudian berjalan ke depan cermin dan buat buat tak tahu tentang kehadiran Irfan. Tiba tiba Ada satu tangan memeluknya dari belakang. "Eh! Apa ini?" Tanya wawa prlahan takut mama dan papa nya dengar. Irfan memutarkan wawa menghadap nya. Hati wawa mulai berdebar debar.
YOU ARE READING
Suamiku Mr.romantik
RandomAbang romantik Buat cinta dah berputik Adakah kesudahan nya mereka bersama.. Atau akan berpisah?? Jika nak tahu. Silalah baca #vote