Sudah sebulan Irfan dan wawa berkahwin. Mereka semakin bahagia.mereka semakin mesra ,makin bermanja.tapi perkhawinan mereka masih di tapuk. Mereka belum sedia untuk memberi tahu orang.
Sewaktu di pejabat, wawa semakin rapat dengan salah seorang pekerja pejabat yang bernama mika.mika lah tempat dia selalu meluah dan bergelak tawa.sewaktu wawa dan mika sedang bersembang.
Datang ikmal "hai sayang "ucap ikmal makin berani terhadap
wawa."Apa kau ini.. tak lalu kah, mal"ujar mika geram dengan perangai kurang ajar ikmal."jealous"ujar ikmal masih menatap wawa. Tiba tiba satu suara marah."Korang nak buat kerja kah tidak..ini nak sembang saja..ingat mau makan gaji buta jak kah"tengking Irfan lalu masuk ke bilik pejabatnya.wawa tahu bahawa suami nya tengah marah ikmal.wawa menelan air liur.wajahnya pucat begitu juga pekerja pekerja lain.Sesampai di rumah..
"Awak Suka lah Ikmal panggil awak sayang"perli Irfan .wawa terkejut. "Abang wawa minta Maaf.. "ujar wawa "dah.. tak payah minta Maaf.. "ujar Irfan sedikit tegas. Tiba tiba air mata wawa mengalir. Irfan terkejut. Irfan mengelap air mata wawa dengan ibu jarinya."Abang minta Maaf"ujar Irfan rasa bersalah menyelubungi dirinya.wawa hanya mengangguk."dah jom masuk.bilik . Sayang mandi yahh dulu..busuk lah bini Abang ini "ujar Irfan bergurau.wawa mengelap air matanya.."Abang ini kejam lh"ucap wawa lalu tersenyum. Dia ingin masuk ke bilik Tetapi sebelum itu sempat dia mencium pipi Irfan.Irfan hanya tersenyum.
YOU ARE READING
Suamiku Mr.romantik
RandomAbang romantik Buat cinta dah berputik Adakah kesudahan nya mereka bersama.. Atau akan berpisah?? Jika nak tahu. Silalah baca #vote