Ma numesc Sabina Turner am 16 ani, cam 1.62, par saten si ochi caprui, defapt schimbatori, cand sunt trista sau plang acea sclipire inocenta din ei dispare si devin negrii ca noaptea, dar cand sunt vesela, fericita au un maroniu deschis in care vezi doar dragoste.
Dimineata suna amaratul ala de ceas ce nu imi da pace deloc. Ma trezesc si imi fac rutina de dimineata, ma imbrac cu o pereche de blugi albastrii si rupti, un tricou larg cu o zebra, parul il prind intr-o coada de cal si voila, imi iau conversii mei visinii pe care ii ador, imi iau ghiozdanul si plec in drum spre scoala. Cand ajung il vad pe Dylan, el e bad boy-ul liceului, e frumos ce tot spun eu e perfectiunea intruchipata. E saten cu ochi verzi, parul e dat pe o parte si ciufulit dar intr-un mod adorabil, iar corpul bine lucrat se vede prin maieul aproape transparent. Merg la mine in clasa unde le vad pe fetele mele Gabi, Isa, Carla si Eli, care e sora mea la scoala, le salut si merg sa imi las ghiozdanul. Dupa ce am terminat ora de geografie ies pe hol unde il vad pe cel mai bun prieten, tobele va rog, vi-l prezint pe Alec. E cel mai de treaba si de incredere tip, dar pacat ca a stricat prietenia asta atat de stransa cand a ales-o pe ea Selena, fata cea mai cunoscuta in scoala pentru recordul de sapte iubiti intr-o luna si pentru faptul ca a vrut sa se sinucida, dar ma rog, fiecare cu ce poate.
Pur si simplu il ignor si merg mai departe crezand ca norocul e de partea mea si ma lasa in pace dar credeam prost pentru ca ma prinde de incheietura si ma intoarce catre el spunandu-mi:
- Sabina, te rog, iarta-ma nu am stiut ca e adevarat...am crezut ca spui asta ca sa nu fiu cu ea, ii spusesem ca se taie si de problemele ei din trecut.
- Nu mai conteaza, pentru mine nu mai existi asa ca fa pasi!
- Nu spune asta, sti ca nu e adevarat imi spune si imi strange mai tare incheietura, pana scancesc de durere.
- Ba da o spun pentru ca asta simt si asta gandesc, spun incercand sa scap din stransoare si sa nu las lacrimile sa imi invadeze ochii.
- Nu te cred, imi comenteaza inapoi.
- Lasa-ma in pace odata ma doare, ii zic si ii trag o palma de isi intoarte capul la 90 de grade, nu vreau sa mai am de a face cu tine! atunci mi-am tras mana si am plecat. Datorita lacrimilor vedeam in ceata si am dat peste un corp solid ca de piatră.
- Iarta-ma sunt o proasta nu vad pe unde merg, spun stergandu-mi lacrimile si strangandu-mi cartile de pe jos.
- Nu-i nimic, esti ok?
- Da, imi pare rau din nou, m-am ridicat si cand am vazut peste cine am dat mi-a picat fata...da cred ca v-ati dat seama ca era Dylan.
- Nu iti mai cere scuze, spune etalandu-si zambetul de fermecator...ce gropite dragute are si parul ravasit ii sta asa dulce...aww, stai, stai nu se poate, nu se poate sa ma ingragostesc de el, eu nu il suport, ba da toanto asta faci, dar nu are cum...certandu-ma eu cu constiinta mea nu mi-am dat seama ca Dylan m-a intrebat a mia oara:
- Hei, ma auzi? Esti ok?
- Da scuze ma gandeam la ceva.
- La ceva sau la cineva?ma intreaba ridicand o spranceana.
- La ceva, mint eu cu nerusinare.
- Ok acum daca imi poti raspunde vreau sa stiu de ce o fata asa frumoasa si dulce ca tine plange?...cand aud intrebarea toata caldura mi se urca in obraji si ma fac mai rosie ca o rosie.
- Nimic important!
- Cred ca din moment ce plangi in felul asta e ceva destul de important. Spune-mi te rog, ai incredere.
- Probleme cu un vechi prieten, spun eu iar in momentul acela din ochii mei incep niste rauri de lacrimi. Fara sa imi dau seama sunt luata in brate, iar eu imediat ce imi dau seama ce se intampla si de faptul ca nu am de prierdut nimic il strang intr-o imbratisare de a mea de ursoaica.
- Imi cer scuze, am uitat sa ma prezint...ma cheama Dylan Andronic si am 18 ani.
- Sabina Turner, 16 ani, imi pare bine.
- Si mie, si inca cum il aud mormaind si incep sa rad el urmandu-ma. Am mai vorbit umpic si am mers fiecare in clasa lui pentru ca eu aveam literatura iar doamnei profesoare nu ii plac intarziatii, ii considera oameni fara respect si pic de seriozitate. Dylan mi-a propus sa mergem dupa ore la un suc, eu bine inteles acceptand. Orele au trecut foarte greu. Dupa ce orele s-au terminat m-am intalnit cu Dylan pe hol si am decis mai intai sa mergem la o plimbare in parc. In parc...
CITEȘTI
Orbită De Dragoste
RomansaPovestea de dragoste dintre Sabina Turner si Dylan Andronic se formeaza intr-o zi obisnuita de scoala, dar in povestea lor intervin secretele si trecutul lui. Oare va invinge dragostea sau problemele o vor impinge pe Sabina sa plece? Raspunsul il ga...