Din perspectiva lui Dylan
Dupa ce plec de la Sabina ma duc spre casa si scot telefonul sunandu-l pe Marius, fratele ei.
- Ceau boss, ce faci?
- Bine ba, tu?
- Acum am plecat de la Sabina.
- Cum a fost e indragostita?...cand il aud imi dau ochii peste cap in semn de exasperare.
- Lulea, spun mandru de efectul meu asupra ei.
- Nici nu stie ce o asteapta, si incepe sa rada diavoleste.
Nu imi prea placea planul dar si proverbul o spune, ordinele se executa nu se discuta.
Asa ca nu il mai tin de vorba si ii inchid.
Sper doar sa nu ma indragostesc si eu de ea ca altfel tot planul se da peste cap si viata o sa mi se faca vraiste.A doua zi...
Din perspectiva SabineiCa in fiecare dimineata ma trezesc datorita ceasului meu prea iubit. Mai lenevesc cam 10 minute in pat si decid sa ma trezesc daca vreau sa mai ajung la scoala. Imi fac rutina de dimineata si ma imbrac cu niste blugi negri, o bluza albastra mulata, ne lipsiti conversii mei prea iubiti. Dupa ce imi iau si ghiozdanul o rup la fuga spre scoala pentru ca mai am doar 20 de minute la dispozitie sa ajung. Dupa aproximativ jumatate de ora ajung si eu in clasa unde era deja venita profesoara...sa inceapa morala:
- Ati intarziat domnisoara Turner, sa nu se mai repete a doua oara! imi spune pe cel mai dur si taios glas pe care il poate avea cineva.
- Va rog sa ma scuzati, am pierdut autobuzul si a trebuit sa vin pe jos, am alergat cat m-au tinut picioarele de repede doamna. Promit sa nu se va mai repete niciodata! Ii raspund in timp ce merg spre banca mea. Imi scot cartile si un pix si incep sa transcriu romanele scrise pe tabla ce inca mai avea materia de ieri de la ora de tehnologie. Dupa ce orele se termina ies din scoala si Dylan ma asteapta langa un Lamborghini Aventador superb.
- Buna frumoaso, imi spune sarutandu-ma cast pe buze. Vi la mine?
- Sigur, ii raspun urcandu-ma in masina pe care imi era si frica sa o ating ca sa nu o zgarii, era superba la fel ca si soferul ei.
La un moment dat imi pun centura de siguranta pentru ca la viteza pe care o are Dylan imi era frica de o frana neasteptata ce m-ar trimite direct la dracu in bord.
Dupa cam 10 minute ajungem in fata la o vila enorma pe care scrie ,,Vila Andronic'', sa imi bag piciorul, baiatul asta are ceva ce ii lipseste?...dupa ce intru in casa dau de o perfectiune si de un lux pe care nici daca am un salariu de 2000 de euro pe luna nu mi-l permit. Urcam direct la el in dormitor si pune un film de groaza...da, pai am uitat sa ii spun de frica mea de intuneric si de filmele horror, asta e.
Cand apare ceva infricosator imi var si mai mult capul in tricoul lui ce mirosea atat de bine.
- Gata nu mai vreau...ii spun incepand sa plang ca un copil mic.
- De ce nu mi-ai spus ca iti e atat de frica, daca imi spuneai ne uitam la altceva!
- Am crezut ca vei rade de mine, si in secunda doi sunt trasa pe picioarele lui si luata in brate.
- Iubito, nu o sa rad niciodata de tine! Tine bine minte asta!
- Bine...pai, ar cam trebui saerg si eu acasa, se face intuneric si imi e cam frica.
- Te duc eu cu masina. Ce, credeai ca o sa te las sa mergi pe jos?ma intreaba si incepe sa rada.
Coboram jos si ne urcam in masina aceea superba de care m-am indragostit. Nu inteleg de ce dar m-am obisnuit cu adrenalina ce mi-o peoduce viteza cu card conduce Dylan. Sper doar sa ma iubesca, nu sa se arunce in bratele primei poftite.
- La ce te gandesti asa intens?te uiti fara sa clipesti in fata de 10 minute...spune razand. Cand ajungem in fata blocului ne sarutam de noapte buna si ne luam la revedere parca ar fi ultima data cand ne vedem.
- Noapte buna ingeras, imi spune si ma pupa pe crestetul capului parinteste. Vise placute!
- Noapte buna!
Cand ajung sus ma schimb in pijamalele mele roz si ma bag in pat adormind din prima secunda. Ceva nu imi da pace sa dorm am un vis ciudat cu un grup de oameni ce nu ma lasa in pace, ma tot urmaresc si vor sa ma omoare. Si au un sef care ma vrea moarta cu orice pret. Eram pe strada si cineva ma urmareste, o iau pe o strada laturalnica unde ma prinde panica pentru ca nu mai e nimeni acolo. Dintr-o data simt cum sunt trasa de par si am ceva rece pe tampla dreapta si omul acela imi sopteste ca nu va durea mult, ca o sa numere pana la trei si totul o sa devina negru. Ajunge la trei si aud un sunet puternic ce imi sparge timpanele si dupa simt cum cad jos si fac contact cu asfaltul rece si ud din cauza ploii. Tresar si ma trezesc tipand ca o descreierata de cred ca am trezit si mortii. Imi pun castile si incerc sa adorm pentru ca maine e vineri deci inca o zi de scoala, inca o sansa sa avem un viitor. Intr-un sfarsit adorm.
CITEȘTI
Orbită De Dragoste
Lãng mạnPovestea de dragoste dintre Sabina Turner si Dylan Andronic se formeaza intr-o zi obisnuita de scoala, dar in povestea lor intervin secretele si trecutul lui. Oare va invinge dragostea sau problemele o vor impinge pe Sabina sa plece? Raspunsul il ga...