Çok uzakta sayılmayan bir kafeye geldik. Kapıdan içeri girdiğimizde kapı süsleri birbirine çarpışıp zilleri çaldı. Gerçekten hoş ve sevimli bir kafe idi. Jimin eli ile en köşedi masada oturan arkası dönük kapşonlu çocuğu işaret ederek :
"bu taehyungg! polarından tanıdım" dedi. ah cidden polarından tanıyacak kadar yakınlardı kkkk. koşarak tae'nin yanına gidip arkasından sarıldı:
"taetae'min neden arkası dönüüüükk?"
"aiish çekil üstümden jiminniee!"
"öf tamam be özledim belki?"
"hadi ama daha şimdi mesajlaştık jimin."
"öff tamam."Jimin tae'nin yanındaki sandalyeye oturdu ve camdan dışarıyı seyretmeye başladı. V'nin hala arkası dönük olduğu için ben ve jin'i görmemişti. Jin bi anda bana bakarak konuştu:
"anlaşılan o ki bugün hayaletiz burcu. Kimse bizi görmedi de. neyse gel oturalım."
Cümlesinin sonuna doğru jimin'e baktı fakat jimin tae'ye trip attığı için kimseyi takmadan dışarıyı seyrediyordu.
+Tamam o zaman. Dedim gülümseyerek. Ve hemen tae'nin diğer yanındaki sandalyeye oturdum. Taehyung jimin ile ilgilendiği için hâlâ bizi görmemişti. Jin hyungta oturduktan sonra bizi takmayan jimin ve taehyung'a iyice sinirlenmişti. Bu boyun damarlarından anlaşılıyordu ki evet boynunu izliyordum sjjdjdjd.
Jin taehyung'a dokunarak konuştu:
"selam vermez olmuşsun taehyung?"
"ahh çok özür dilerim hyung. Hep jiminnie yüzünden. Seni fark etmedim bile. Affet."İçimden taehyung salak mı acaba diye düşündüm. Çünkü bu seferde jin hyungu fark edip beni fark etmemişti. Olaya birden dönen jimin el koydu:
"ahh noona çok özür dilerim taetae'ye trip atarken seni unuttummm. Affet noonam"
Ellerini af dilercesine birleştirip dudak büzdü. Hadi ama jimin bu tipini kim görse affetmezki?+sorun değil jiminnie.
"ahh noona bende seni unuttum oysaki buraya seni görmek için gelmiştim affetttt" dedi taetae. Ay bunlar takıla takıla birbirine benzemiş ikiside salak ve çook sevimli. Sjjsjdj.
+sorun değil taehyung benim için sıkıntı yok amaa; elimle jin'i göstererek kıkırdadım:
Hyungunuz biraz kızmış olabilir. Dedim. Jin bana "sende mi burcu?" der gibi bakıp önüne döndü.
"herneyse şimdi sizi tanıştırmam gerek" dedi jimin. Ay cidden bu çocuk bu kabalıkla nasıl bu kadar tatlı olabiliyor? Ben jiminnie den bir tanede kendime istiyorum dkkdkd. Jimin tanıştırmak adına:"noona bu benim şapşal bebeklik arkadaşım taehyung" deyip tae'ye döndü ve dil çıkardı.
"taehyung bu da benim tek ablam, canım ablam, bitanecik ablam,çok güvenilir ablammmm,Burcu noona'mm"Gülerek jiminnie'nin koluna vurdum. Ahh cidden bana nasıl bu kadar kolay güvenip sahiplenmişlerdi? O kadar mı saf görünüyorum?
Taehyung'a el sıkışmak için elime uzattığımda direk bana sıkı sıkı sarıldı. Ayy gerçekten bayılacağım. Yapmayın bana bunuu. Ben bir fangirl üm...
"noona, bak şimdi sen benim şu aptal bebeklik arkadaşımın ablasısın ya, onun için benimde ablam oluyorsunnn~~~~"
Ahh cidden. Bu çocuk neden bu kadar,tatlı,şapşal ve sevimli ki? Bir insan ilk defa gördüğü birisine karşı bu kadar samimi olmamalı bence. Jimin,choi opaa, taehyung hepsi çok sıcakkanlı bana karşı. Fakat jin, daha çok soğuk ve cool davranıyor, anlamıyorum... Ben bunları düşünürken tehyung hâlâ bana sımsıkı sarılıyordu. bu sarılma törenine birkaç saniye sonra jiminde katılmıştı. Üçümüzde manyak gibi dakikalardır birbirimize sımsıkı sarlıyorduk. Biraz sonra jin sıkıldığını belli eden sesler çıkartarak bize seslendi:"sarılma töreniniz bittiyse garson geldi." sesi gerçekten ciddi çıkmıştı. Ya jin ilk geldiğim gün o kadar samimiydin ki? Şimdi niye böylesin?. Ne bu cool'luk? Ne bu soğukluk? Seni cidden anlamıyorum jin. Keşke bunları sesli söyleyebilseydim.
Utanarak "kardeşlerimden" ayrılıp garson kıza döndüm. Ahh cidden ne bu tatlılık garson kız. Korelilere benzemiyor ki ama bu? Allah Allah merak ettim kız bu nereli? Jimin garsona dönüp :"ben bi kah...." ay dondu kaldı çocuk?! E garsonda güzel tabi. Benim bile dilim tutulur mdkkd.
"kahve alayım. Evet evet kahve." kız nazik bir şekilde pekala deyip deftere not etti. Kızında jimin'de gözü var sanki kız sjdj. Ben bunların arasını yapsam mı ki? Sjjdj.
+bende bi çilekli sıcak çikolata alayım o zaman. Dedim kız bana dönünce.jin ordan atılıp.
"vay canına çileek çok severimm.. Bende ondan istiyorum"dedi.
Son olarak kız taehyung'a dönünce :
"jiminnie ne istiyorsa bende ondan"dedi. Jimin gülerek taehyung'a sarıldı ve :
"benim taetae'm beni mi takip ediyormuş?"
"sus jimin insanlar yanlış anlıycak!"Garson kız gülerek "başka bi isteğiniz var mı? "Diye sordu. Bir an atılarak "ya birşey sorabilir miyim? Sen nerelisin?" dedim.
Tekrar güldü ve "ben Türkiye'den geldim efendim. Adım Dilara." Dedi.
İnanmıyorum. Türkiye mi? Dilara demek. Allahhh! Türk bu. Bizim topraklardan ya kız. Yaaa anladıydım ben bunun koreli olmadığını. Sarılasım geldi kıza yaa.+inanmıyorum bende Türk'üm! Dedim Türkçe konuşarak.Deli gibi masadan kalkarak kıza sıkı sıkı sarıldım. Kız da birkaç saniye sonra bana sarılıp. "İnanmıyorummm arkadaş olabilir miyiz?"dedi. Evet anlamında başımı salladım." bundan sonra sık sık seni görmeye bu kafeye geleceğim dostumm!. "bencede gelmelisin!".
Jimin biz konuşurken gözleriyle kızı yemişti. Jin ise gülümseyerek bizi izliyordu. Taetae ise kıskanç bi tavırla jimin'e bakıyordu. Dilara'nın siparişlerimizi hazırlayıp getirmesini beklerken konuştuklarımızı bizim çocuklara anlattım. Ve jimşn'den kıza iltifat yağmuru geldi. Taetae ise arkaşa olduğumuz için mutluydu. Jin'de sevindiğini söyledi ve burada yalnız kalmadığıma haber verdi.
İçeceklerimizi içtikten sonra jin hesabı istedi ve hesap gelince jimin atlayarak kutuyu ele geçirdi ve:
"hyung bu seferkiler benden olsun " dedi. Peçeteliklerden bir peçete aldı ve hayranlarına imza atmak için yanında taşıdığı kalemlerden birini alıp numarasını yazdı. Ve para ile birlikte hesap kutusunun içine koydu. Garson kız gelip parayı aldığında içeri gitti ve üstüne tekrar kutu ile birlikte getirdi. Kızın kalp atışlarını duyabiliyorum. Göz kırptım ve elimle "okey" yaptım. Jimin kutuyu alıp içini açtığında para üstünü ve bu sferde kızın numarasını görmüştü. Ufak adımlar ile kaybolan kızın ardından sırıtan jimin:"hadi eve gidelim" dedi. Jimin'in bu cümlesinden sonra herkes ayaklanmış ve kafeden çıkmıştık.jimin'in kızaran yanaklarını fark edebilirdiniz. Taehyung ona öfke içinde bakarak:
"şimdide ben sana tripliyim jimin!" diye bağırarak önden gitti. Ah hadi ama? Cidden çok sevimli iki arkadaştı onlar. Birbirlerini nasılda sahiplenmişlerse artık kkkk. Jimin hemen taehyung'un peşinden koştu ve:"Benim güzel kocacımmm~~ affet beniiii! "Diye aegyo yaptı.
"ıyy jimin git başımdan. Noonam yanlış anlıycak ben senin nerden kocan oluyorum. Aptal!"
"ama taehyunng!". Gittikçe hızlanan tae'nin ardından koşan jimin yetişip arkasına atlayıp yanağından öptü:
"affet beni kocacığımmm~~~"
"jimin çekil ya. İğrenç sülük. Iyy."
"bende seni seviyorum taehyung.."Sonunda gülüp jimin'e sarılmıştı taehyung. Ve eve gelmiştik. Hemen kapıyı çalıp oppamı öptüm ve içeri geçip kendimi geniş kanepeye attım...
Bölüm sonu...
Evet bu bölümde vmin friendship var. Bence çok hoş oldu djdjjdj. Vote, yorumlar♥ben. Şimdiden sağolun arkadaşlar. Kendinize iyi bakın. Jsjdk
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kore'deki Aşkım (devam)
AbenteuerKore'deki aşkım'ın devam kitabıdır. İlk kitaba -CutieYoongi- isimli hesabımdan ulaşabilirsiniz. Keyifli okumalarrrr!!