-KORUYUCU-

159 13 0
                                    

Yazarı:thedeathangell

Kategori: Genç kurgu

Tanıtım:
Ben bir fırtınayım. Ruhumun derinliklerinde rüzgarlar estrip düşüncelerimi savuruyorum. Çığlıklarım şimşek, gözyaşlarım yağmur; hıçkırıklarım gök gürültüsü olmuş geceyi yıkıp geçiyor, üzüntülerim ise hortum misali ne aldıysa götürüyor beraberinde.

Ve ben, ne zaman istersem o zaman eserim. Kimseye sormadan yıkıp geçerim şehirleri, zarar veririm etrafa.
Her yeri kasıp kavurur, mahvederim.

Ben karanlığım. Korkuturum herkesi. Yutarım tüm güzel duyguları, geriye kalan tedirginlik ve endişe beni besler. Onları severim.

Ben bir şarkının en acı noktasıyım. En hüzünlü sözü, en yıkık kısmıyım. İnsanlar dinledikçe mahvolur beni, konuştukça öldürürüm herkesin ruhundaki sesleri.

Ben bir Koruyucu'yum. Ve onu korumak için ölürüm, zaten ölü olan ruhumun bir yıkımı daha kaldıramayacağını umursamadan...

~•~•~•~•~•~•~•~•~

Ruhu kırık bir kız. Yaşadıkları darbesini yılmadan vurmuş kalbine. Nasıl iyileşecek peki? Nasıl eskisi gibi gülümseyecek? Nasıl pes etmemeyi öğrenecek acizliğini göstermeden?

Sert güzün rüzgârlarında savrulmuş bir yaprak ile yalnız bir notanın hikayesi...

"Ruhunun sokaklarında yankılanan çığlıklarım, sükunetine muhtaç."

~~~~~~~~

22.01.2016 TARİHİNDE YAYINLANMAYA BAŞLAMIŞTIR.

WATTPAD HİKAYELERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin