"Tidaakk~" kata semua manusia disitu dengan slow motion . Tiba-tiba seseorang yang bertubuh besar dan berpakaian seperti penari ballet melompat merentasi kuali tersebut sambil menolak jamban itu ketepi.1 Fetus , Sepasang suami isteri , Seorang harabeoji dan 3 jamless ternganga melihat aksi lelaki misteri itu. Lelaki itu bangun lalu memberikan jamban itu kepada Si Jamless , semua yang berada disitu terkejut melihat penyelamat dodol mereka...
BANG SHI HYUK PAKAI BAJU BALLERINA?!! WARNA PINK?!!
(A/N: mesti huduh ._.)
Bang Shi Hyuk melempar jamban tersebut ke angkasa lalu dia menghilangkan diri.
"Heol.. wtf is that?" Kata Harabeoji . Yang lain masih blur dengan kejadian tadi . Tetapi mereka bersyukur dodol tersebut tidak tercemar oleh jamban . Beberapa minit kemudian , mereka mula membuat kerja kerja mereka .
"Gaiss~ jum main mercun" kata Sang Kuda Berlari . Si Jamless dan Si Alien mengabaikan Sang Kuda Berlari . Sang Kuda Berlari berasa geram dengan perbuatan mereka .
"Jiminnie~ neomu kyeoptah.. Makes me fall in love more with you huhu.." Kata Si Alien sambil menggenggam tangan kecil Si Jamless . Si Jamless blushing lalu secara tidak sengaja menendang sekotak mercun .
"G-gomawo , Taehyung ssi... N-nado saranghae..." Kata Si Jamlesss . Tiba-tiba satu letupan besar berlaku . Semua manusia di situ memandang kearah letupan tersebut .
DODOL TERSEBUT MELETOP?!!
Si Omma dan Si Appa berasa geram lalu mengejar Si Jamless . Si Fetus , Harabeoji , Sang Kuda Berlari dan Si Alien melihat aksi tersebut dengan riak wajah =_=
Akhirnya Si Jamless Dapat Ditangkap , dia diikat di kerusi di dalam bilik yang dipenuhi balang jam yang kosong , di dahinya juga tertulis 'JAMLESS' . Akhirnya dia menangis teresak² . Manakala persiapan raya mereka hancur lebur . Si Appa meletupkan pelita . Si Omma lupa resipi rendang . Haraboji tidur diatas sampul duit raya . Si Fetus tidak sengaja memakan daun palas utk ketupat . Si Alien..
unknown..TAMAT