Sudah 5 bulan Abu Taehyung duduk dipulau terpencil tersebut.Abu Taehyung berasa sangat bahagia kerana mempunyai seseorang mendampinginya setiap hari.
Dan tentunya orang itu anda.
Maaf , orangnya ialah Jimin. Ikan duyung oren tuh.
--
Abu Taehyung dapat tahu yang ikan duyung tersebut boleh menukar ekornya kepada sepasang kaki jika dia naik ke darat.
Jadi mereka apa lagi? main kejar kejar lah.
"Park Jimin!!!! tunggu!!" Jerit Abu Taehyung kepada kekasihnya Jimin yang sedang berlari dengan takde lah laju sangat.
Kenapa Abu Taehyung tak boleh kejar?
Kaki dia kena gigit ketam.
Kesian dia , saya turut bersimpati.
"yah yah! stop stop" Kata Abu Taehyung.
Jimin pun memberhentikan lariannya. Dia berjalan kearah Abu Taehyung lalu memeluknya.
Manja betul ikan duyung ni , tak padan dengan ikan. Aku panggang kang sodap jugak neh.
"Sakit kaki lahh.. tak larat nak kejar" Rengek Abu Taehyung.
Jimin membuat muka jijik.
"Ingat comel ke? meh sini jimin ubatkan." Kata Jimin lalu memegang kaki Taehyung yang digigit dengan kejam oleh ketam tadi.
"Ehem.. YABEDABEDU BUNTAT SUAMIMU!" Jerit Jimin lalu memukul kaki Abu Taehyung.
"SAKIT LAH SETAAANNN" Abu Taehyung memegang kakinya sambil berguling-guling.
Malang tidak berbau. Abu Taehyung disepit oleh ketam. Kalini di punggungnya.
"ADOII SHETON NIROJIM KO KETAM! TAU LAH BONTOT AKU PELOLES HALAAHHH JELES ARR TUH KO XDE BONTOT" Bebel Taehyung pada ketam yang telah ghaib 5 saat yang lepas.
Jimin hanya membuat muka =_= .
Nampaknya hidup Abu Taehyung takdelah bahagia sangat.
Puih.
The End
--
GAISS KEPADA SESIAPA YANG MEMBACA INI AUTHOR NAK CAKAP~
YANG AKAN ADA BUKU BARU BAKAL TERBIT JOKES BTS JUGAK TAPI DALAM STYLE NOVEL AUTHOR HARAP READERS AKAN BACA YE MUAHHH