"Niye kolay öpememki sonuçta sen de beni öpmek istiyorsun"evet yani öpmek istiyor olabilirim ama o benim üvey abim yani tam abim değil ama biz yani şimdi ilişkimiz olsa annemle onun babası izin vermezler yani biz yarı kardeş gibi bir şeyiz yani
"Ben seni neden öpmek istiyim ya hem sende beni öpemessin biz kardeşiz. Üvey ama olsun. Hem biz mesela sevgili olmaya kalkışsak benim annemle senin baban izin vermezler"
"Böyle deme belki izin verirler ben seni seviyorum Hüma"oha Berk beni seviyo. Ayyy Berk. Beni. Seviyo. Berk. Beni. Seviyo. Tamam tamam abardım iyice ama nebiliyim
"Ben seninle sevgili olamam Berk bunu benden isteme hem o Ceren gerizekalısıyla uğraşamam anladın mı" diyip Berk'in yanından ayrıldım ve odama doğru yöneldim.
Acaba napmalıyım sevgili olmalı mıyım. Ya beni oynatıyosa offf bilmiyorum. Çocuğuda orda tek bıraktım. Canımın sıkkınlığı geçsin diye instagram'a girdim. 16 tane istek vardı hiçbirine bakmadan onayladım. Şöyle bi göz gezdirince Ceren'de bana takip isteği atmıştı. Hemen onun hesabına girdim mal mal fotoğraflar çekilmişti. Bende partide çekildiğim Berk ile fotoğrafımı instagrama attım. Çatla Ceren.
Hemen bildirimler geldiğinde içlerinde Berk'te vardı. Hemen hesabına girdim. 47.5k nedir lo hilemi acaba. Ama çocuk ünlü ya. Ayy bi baktım yeni foto atmış. Benim haberim olmadan bi fotoğraf çekmişti ben ellerimle yüzümü kapatmıştım. Oda en güzel gülüşüyle çekmişti. Bende hemen likeladım.
"Selam" ayy Ceren'den bir mesaj yine ne planlıyor acaba
"Kızım sen akıllanmadın mı ya senin derdin ne yani yine dövebilirim" anında mesaj geldi
"Ben çok üzgünüm Hüma seninle yarın akşam buluşalım mı black bar'a gel. Hem kafa dağıtmış oluruz"lan bu kız ne planlıyo acaba yarın gitsem mi napsam
"Bişey yapmıcaksın yani bi planın yok gerizekalı"
"Aaa Hüma aramızdaki buzları eritmemiz lazım böyle olmaz canım"
"Peki yarın saat 9'da buluşuruz"
"Tamam canım yarın görüşmek üzere"
Yav bu kız varya bişiler karıştırıyo ama ne şimdi var ya yanında bu birini getirmesin yok be o kadar cesareti yoktur. Belkide dediği gibi aramızdaki buzları eritmek istiyodur. Biraz daha instagramda takılıp uykuya daldım.
Sabah uyandığımda banyoya gidip kısa bi duş alıp saçlarımı kurutup spor kıyafetlerimi giyip aşağıya indim. İndiğimde şenzloglarda yatan Berk gördüm. Ne yani aşk acısı felan mı çekiyor ayy güldürmeyin beni yahu. Bende daha fazla oyalanmayıp sahile indim. Azıcık yürüyüş yapıp karşıma çıkan ilk pastaneye girdim. Kendime 2 poğaça Berk'ede 3 tane aldım. Yemezse ben yerdim eve gidene kadar ben kendiminkileri bitirdim. Ayy çok güzeldi.
"Sen bu saattir nerdesin ya"karşımda ızbandut gibi dikilen Berk'e baktım.
"Ne be azıcık yürüyüş yaptım. Hem bak sana poğaça aldım. Sıcak sıcak çok güzel" diyip yukarı çıktım
"İlk önce bana hesap vericeksin küçük hanım. Ben seni arıyım ama hanfendi telefonlarımıza bakmasın"dediği an hemen telefonuma -iphone 6 plusıma- baktım tam 5 kere aramıştı. Ben de rahatsız edilmemek için kapatmıştım.
"Eee napiyim şimdi ben rahatsız edilmemek için kapattım hem sana niye hesap vermem lazım ki"
"Çünkü sen bana emanetsin küçük hanım"
"Bana küçük hanım demeyi keser misin lütfen"
"Tamam ben 1 tane yiyebilirim çünkü sen gelmeden ben kahvaltı yaptım" ne ara yaptı ama iyikide etmiş çünkü o poğaçaları yemek için sabırsızlanıyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey Abim
ChickLitAhh o bi bir meteor onun adı Berk cici babamın meteor oğlu annemle evlenecek adamın yakışıklı kaslı ego yığını oğlu Berk