Eve geldiğimizde Hüma'yı odasına çıkardım. Can bir işler çeviriyodu. Ama ne anlamamıştım. Hüma uyanınca sorucaktım.
"Berk" ince ve zarif bir ses duyduğumda kafamı ona çevirdim. Şuan onu öpme isteğim vardı. Ama kızı öpemezdim. Benim yüzümden Can onun ilk öpücüğünü almıştı. O yüzden kızıda zorlamamam lazımdı.
"Efendim canım" ona canım diyince şaşırmış olmalıydı. Çünkü çok tuhaf bakmıştı.
"Berk beni Can'ın elinden nasıl kurtardın?"ahh şimdi neden onu soruyosun ki sorma
"Ceren aradı seni bayıltıp arabaya bindirdiklerini görmüş. Zaten o dakikada bana haber verdi" o küçücük ağzı kocaman açılmıştı. Bende şaşırmıştım. Hem de çok yani Ceren Hüma'yı bıçaklayan Ceren aman tanrım.
"Ceren mi yalan söyleme o hayatta böyle birşey yapmaz. Eğer barışmamızı istiyorsan barışmam. Yani onun için bir zemin hazırlama"
"Hüma neden sana yalan söyliyeyim. Ceren aradı ve seni bayıltıp arabaya bindirdiklerini söyledi"
"Tamam"diyip bahçeye yürümeye başladı. Bende kalkıp peşinden gittim. Ona neden onunla olduğunun hesabını soracaktım
"Hüma Can sana nededide sen onun yanına gittin" sorduğum soruyla kasılsada tekrar eski haline geldi
"Ama kızmıcaksın söz mü" bu kadar önemli olan şey neydi merak ettim
"Tamam anlat sen söz" aslında yinede kızacaktımm. Ama ona önceden güvence vermem lazımdı değil mi
"Şey şimdi dün akşam instagramda dolaşıyodum. Birden instagramdan mesaj gelince baktım. Tanımadığım bir çocuktu. İşte o çocuk beni kaçıran çocuk. İlk başta Selam yazdı. Ben cevap vermedim. Sonra da Berk ile ilgili birkaç şey dicektim oysaki yazdı. Yine cevap vermedim. Ceren'in bir oyunu olacağını düşündüm. Ondan sonra tekrar mesaj attı. Yarın sahildeki kahvaltıcıya gel ben seni bekliyor olacağım. Gelmessende sen bilirsin ben sana teklifimi sundum. Diyip Piç smile yapmış bide. İlk başta gitmicektim ama ondan sonra meraklandım işte"
"Ya Hüma Allah aşkına benim hakkımda kim birşey diyebilir. Çok safsın sana gel çikolata vericem dese gidiceksin" diyip ellerimi saçlarımın arasından geçirdim. Yani aslında çok şeyim vardı ama bu şeyler kimseyi ilgilendirmez eğer Can bunları Hüma'ya anlatsaydı biterdi o çocuk
"Ya merak ettim işte özür dilerim" bian özür dileyince affettim çünkü şuan çok masum bakıyodu. Allah kahretsin. Dudaklarını böyle büzmesin içimde öpme isteği uyanıyo
"Tamam affettim. Ama dudaklarını öyle büzme itiraf ediyorum öyle yapınca içimde öpme isteği uyanıyo ve o anda şok edileceğim bir cümle
"Öpebilirsin sıkıntı yok"zaten öyle diyince ben buna yavaş bir şekilde yaklaşmaya başladım. Aniden yaklaşırsam korkabilirdi nede olsa değil mi. Dudakları dudaklarıma değdiğinde ürpermiştim. Nalet olsun tahrik olmuştum. Ve içim titriyordu. Kırılcakmış gibi öpüyodum.
Yavaş ve sakin.
Bu sefer o atağa geçti kucağıma atlayarak ellerini saçlarımın arasından geçirdi. Hiç öpüşmediği çok belli oluyordu. Çünkü eli titriyordu. Oysa ben kendimden emin bir şekilde öpüyordum onu.
Tabi o anda hayat bize götüyle gülmüştü. Telefon çalmıştı. Zaten telefon çalınca Hüma kucağımdan inip evin içine girmişti. Utandığı çok belli oluyordu.
Arayan gizli numaraydı. Gerçek numaralarından aramaya korkuyorlardı galiba.
"Alo"
"Demin çok güzel öpüştün"ses robot sesti etrafıma baktığımda kimseyi görememiştim. Çünkü çoktan defolup gitmişlerdi. Telefonu suratına kapatıp cebime soktum. Bi daha telefon atamazdım.
Şimdi bunu bir yerde yayınlasalar benim için sorun değildi. Hüma'nın annesi kızabilirdi. Babam da bana sen ve o olamazsınız. Çünkü siz kardeşsiniz bla bla bla.
Hepsi palavra.
Sevmek hiçbir şeye engel olamazdı değil mi. Babamla bu konuyu konuşmam lazım. Ama diyeceği şeylerden korkuyorum. O yüzden aşkımızı içimizden yaşamak gerekirse. İzin vermezlerse bende Hüma'yı buralardan kaçırırım zor bir şey değil sonuçta yani değil mi. 81 ilin her yerinde evlerimiz vardı. Onlardan birine taşındıkmı babamın ruhu duymaz yani. Bide hesabımda vardı. Ohh rahattık yani.
Masal hala mutfaktaydı. Yanına ilerledim. Öpüşmüştük. Ve arayan kişinin öpüştüğümüzü gördüğünü söylemiycektim üzülebilirdi.
"Hüma iyi misin yani sadece öpüştük bunda birşey yok bitanem"ahh ağlıyor muydu o hayır ağlamamalıydı.
Ona uzun bir süre sarıldım. Rahatsız olmuş gibi kıpırdanınca kollarını çektim. Kolarımı alıp yeniden etrafına satınca şaşırdım
"İlk defa bu kadar mutluyum. İlk defa güvenebileceğim tek kişisin. Ben anneme bile böyle bağlanmadım. Seni bende çeken birşey var ama ney anlamadım. Çok değişiksin ve yakışıklı ve sapıksın. Ama iyi kalpli gibi birşeysin. Çünkü daha yeni tanıyorum seni o yüzden yoksa iyi kalplisindir yani"ahh duygulanmıştım lan. Allah kahretsin. Neden böyle oldu. Anlamadım.
"Hüma nediyosun yukarı çıkalım mı uyuyalım istersen beraber napalım yinede sen bilirsin"dedim ona tercihimi sunarak
"Olabilir" dedi aciz bir şekilde çıkan sesiyle o bana bu kadar güvenmişken benim hiç bir sırrımı bilmemeli yoksa yıkılır....
Bölüm sonu. Uvvvvv acaba Berk Hüma'dan ne gizliyor sok sok sok. Yeni bolum gece yarısı gibi gelebilir. Belki de yarın. Lütfen emek harcıyoruz 40 kişi görüyo 3 kişi begeniyo yani lütfen. Öpüldünüz bayyy.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey Abim
ChickLitAhh o bi bir meteor onun adı Berk cici babamın meteor oğlu annemle evlenecek adamın yakışıklı kaslı ego yığını oğlu Berk