Sevgilim Ol

3K 123 12
                                    

Berk'ten devam;
Hüma'yı yatağıma yatırdıktan sonra bende yanına kıvrıldım. Babamların ne zaman geleceğini bilmiyordum gelirlerse bizi böyle görmemeleri iyi olur yoksa yanlış anlayabilirler değil mi. O yüzden babama mesaj atmalıydım. Baba ne zaman geliceksiniz dedim çok geçmeden mesaj sesi geldi oğlum Sevim (Hüma'nın annesi)Paris'e gitti. Ben bu akşam evde olucam gece yarısı yani. Sabahta Sevim'in yanına gidicem

Yani 1 hafta gibi başbaşayız. Hüma'nın yanına gittim tekrar. Çok masum uyuyordu. Çok tatlıydı. Uyandırmak için dudağına buse koymuştum. Uyanmamıştı. Bende izlemeye başladım.

Aslında onun hakkında pek çok şey biliyordum. 1 senedir takip ediyordum. Evet takip etmiştim. Ama uzaktan. Bazen de peşine koruma takmıştım. Dersine giren öğretmenleri bulup sözlülerini yükselttirmiştim. Yani hepsini 100 yaptırmıştım. Hep kısa giyiyodu bide. Bundan çok sinir kapmıştım. Sevgilim değilde ama kıskanmıştım. Bide bi sevgilisi vardı. Önceden tabi. Adı neydi. Ozan. O çocuk çok piçti. Yakışıklıydı.

Ama benden yakışıklı olamaz tabikide...

O çocuk Hüma'ya türlü sapıklıklar yapsada Hüma gösteripte elletmeyenlerdendi.

Hüma'dan

1 saattir beni izliyodu. Bu tavrına sevinmiştim. Hala yanaklarım kızarık olabilir. Çünkü ilk defa bi çocuk öpmüştüm. Ve o anda da şans bana ve Berk'e götüyle gülmüştü. Hala beni izliyodu. Yanaklarım kırmızılaşmıştı. Bunu farketmiş olabilir. Ve sırıtıyor mu o.

"Hüma uyumuyo musun sen yanaklarına bişiy olmuş sıcaklaşmış ve kırmızılaşmış" bianda gözlerimi açtım.

"Çok sıcak camı açar mısın. Hem senden neden utanıyım. Sonuçta iki medeni insan gibi öpüştük" dedim

"Tamam. Bu arada annen Paris'e gitti. Babam da bu akşam evde olup yarında annenin yanına gidicek haberin olsun"

"Sağol söylediğin için"diyip kalktım. Ve aşağı indim. Karnım acıkmıştı.

"Berkkkkkk" son sesimle bağırdım.

"Efendikmmmmmm"o nasıl bir bağırma be

"Karnım acıktı pizza söyliyelim mi?"

"Tamam söyliyelim 2 tane büyük boy o zaman bide 2.5 litrelik coco cola"

"Tamam hadi ara karnım valla gurulduyo resmen hızlı ol"

Yarım saat sonra pizzalarımız gelmişti. Ve çok güzel kokuyodu. Hemen bahçeye çıktık. Ve yemeye başladık

"Hüma canım sakin olur musun pizzan bir yere kaçmıyor"

"Ama kaçabilir" ayy o bana daha demin canım mı dedi yaw aman tanrım didim. Ama didim tatil yeri. Ahh ben bir daha espri yapmiyim

1 saat sonra pizzalarımızı yedik ve içeri geçtik. Şimdide film izlicektik. Berk grinin elli tonunu izleyim desede ben izlemek istememiştim. Ve en son korku kapanı 3'te karar kılmıştık. Tabi film başlar başlamaz ben ellerimi yüzüme siper etmiştim. Tehlikelere karşı temkinli olmak lazım değil mi??

1 saat 32 dakika sonra film bitmişti. Ama bende bitmiştim. O neydi öyle gız. Aman tanrım didim. Ama o didim tatil yeri. Tamam sustum vurmayın

"Berk nerdesin" ayy Berk nerde Allah'ım sana geliyorum yarabbim. Berk'in sesi boğuk bir şekilde yukardan gelince korktum bian. Hemen elime sert bir cisim aldım. Elime baktığımda şamdanı almıştım. İyi seçim. Yavaş yavaş merdivenleri tırmanmaya başladım. Birden ışıklar açlınca korktum. Ayyy ben açmışım. Salak Hüma. Ayy valla ben malım.

"Berkkkkkk" son gücümle bağırmıştım. Artık yani bayılacaktım. Ayy bayılıyım. Canavar beni bayılmış bir şekilde görürse. Yani canavar olduğundan pek emin değildim ama yinede öcü gibi birşey. Yukarı çıkınca birden kendimi yere attım. Ahh kafam acıdı lan. Ayy şişçek orası. Ogff çok pis acıyo yavaş bir şekilde düşseydim keşke yere ya.

"Hümaa noldu sana Hüma"eben oldu Berk dememek için yanaklarımı ısırdım. Gülersem bu oyun biterdi. Beni kucağına alıp bi odaya soktu. Burası Berk'in odası. Nerden anladım çok zekiyim. Tabikide gözümü açmadım. Kokudan anladım. Tabi bende bu burun varsa. Tamam sustum.

"Hümaa kızım uyansana ya lan bayıldın mı numaramı yapıyon bak öperim seni utanırsın ya uyan yada öperim bak" aneyy o nası bir tehdittir. Şimdi uyanmassam öpcek ayy öpsün bende uyanmıyım. İçimdeki striptizci iç sesim sen ne ara bu kadar ırıspı oldun desede onu dinlemiycektim. Önemli bir iş üzerindeydim çünkü.

"Bak öpüyorum bak neden öptün falan dersen karışmam. Öpüyom lan sen de görürsün" diyip sıcacık dudaklarını benimkilere yapıştırdı. Ve vahşice öpmeye başladı. Tabi bende durur muyum çektim onu yatağa ve bende öpmeye başladım. Ellerimi ensesine koydum ve oraları okşamaya başladım. Yavaş yavaş ellerim saçlarına çıkıyordu. Ve suan Berk'in kucağındaydım. Ayyhh Berk'in kucağındayım lan o may gat.

"Seni istiyorum" Berk'in boğuk çıkan sesinden pek anlamamıştım ama o  seni istiyorum mu demişti ohaaaaaa. Birden ondan ayrıldım

"Berk sen demin seni istiyorum mu dedin"

"Evet seni istiyorum"

"Berk bu olmaz biz daha sevgili bile değiliz ve öpüşüyoruz yani olmaz"diyip kapıya ilerledim. Elim kapı kulpuna gitmiştiki Berk bişiy demişti ne demişti.

"Sevgilim ol o zaman"

Bölüm sonu. Arkadaşlar kaç gündür bölüm yazamıyodum. Lütfen voteler artsın. Bu sefer sınır koyuyorum. Vote 5 olunca yeni bölüm gelicek. Sizi öpüyorum. İyi okumalar ....

Üvey AbimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin