Kaza

3.7K 169 175
                                    

Bir kaç saat kadar daha bar da durup evlerimize dağılmıştık. Bu geceyi sorunsuz atlatmıştık. Cerenle aram iyiydi kız gelip yanımda ağlamıştı. Bende ağlamıştım. Sonra Berk gelip bizi azarlamıştı. Neden ağlıyosunuz diye.

Yani Ceren aslında kötüydü ama iyiydi de bilemiyorum. Berk'in doğum gününü nerde kutlucağımıza o karar verdi. Ve bu Berk'i sevindirdi. Yani Ceren'in bulması değil mekan sevindirdi.

"Hayatım daldın"ahh evet dalmıştım. Aklımda binlarce soru vardı. Berk beni çok şüphelendiriyodu. Gizli işler çevirdiğini düşünüyordum. Ama paronayak Hüma kıçından bir şeyler uyduruyor.

"Evet ya dalmışım"

"Sürprizin evde mi olacak"evet Berk'e sevgilisi olarak güzel bir sürpriz yapmıştım.

"Evet hayatım sürprizim evde olucak"

"Sabırsızlıkla bekliyorum hayatım"diyip dudaklarıma yapıştı tek elimle onu ittim

"Hayatım napıyosun kaza yapıcaz yola baksana sen"

"Birşey olmaz ben bakıyorum yola"diyip yeniden dudaklarıma yapıştı. Korna sesiyle birbirimizden ayrılırken karşıdan gelen tıra hızla ilerliyorduk. Berk direksiyonu sağa kırdı ve yandaki arabaya girdik.

Arabaya girmiştik ve etrafta bağırışmalar vardı. Ne olmuştu böyle ben kimin arabasındaydım. Bu yanımdaki kanlar içerisindeki kişi kimdi.

"Hanfendi sakin olun çıkarıcaz sizi" bunlar nediyordu biz kaza mı yapmıştık. Neden kaza yapmıştık.

*****

Burnuma gelen kokudan hastanede olduğumu anladım. Ama neden hastanedeydim bir fikrim yoktu.

İçeri giren beyaz önlüklü bir adam ve yanında bir kadın bunlar kimdi be

"Siz kimsiniz" yanındaki kadın birden ağlamaya başladı benim bir lafımla neden ağladı şimdi. Kadın benim yanıma gelerek ellerimi öptü. Ama ellerim çok kötüydü. Kollarım. Bacaklarım. Berbattı.

"Kızım beni nasıl tanımazsın. Beni beni. Anneni" bu benim annem miydi. Biraz bana benziyordu tabi. Ama annem noluyo lan bana neden hiçbirşey hatırlamıyom. Bana senin annenim diyen kadının yanındaki beyaz önlüklü adam nihayet konuşmaya başladı

"Adınızı hatırlıyor musunuz?" adım mı hiçbirşey hatırlamıyorum. Sahi benim adım neydi

"Hayır. Benim adım ne ve bana noluyor"diye karşımdaki beyaz önlüklü saçları kırlaşmış adama çıkıştım. Bu tavrımdan adam korkmuştu. Belkide deli olduğumu düşüyordu. O anda kahkayı bastım tabi beyaz önlüklü adam ve yanındaki annem olduğunu iddia eden kadın odadan çıktılar. Kapının önünde fısıldaşıyorlardı. Ama duyamıyordum. Bianda içeri beyaz önlüklü adam girince korktum. Sahi bu adam kimdi.

"Siz kimsiniz"

"Ben doktor ve siz Hüma hanım hafıza kaybı yaşıyorsunuz ama bu hafıza kaybı geçici bir hafıza kaybı o deminki hanfendi anneniz hatırlamamış olabilirsiniz bu normal birşey ama düzeliceksiniz"oha hafıza kaybı geçirmişim ben eee ben kimseyi de hatırlamıyom

"Doktor bey şey ben nasıl kaza yaptım onu da hatırlamıyorum" doktor bir an şaşırsada cevabını verdi.

"Bir partiden dönüyormuşsunuz yanınızda bir bey varmış önünüzden tır geçmiş o bey de direksiyonu kırmış ve bir arabaya girmişsiniz Allah'tan emniyet kemeriniz takılıymış"yanımda kim vardı lan yoksa eve birini mi atçaktım. Ohaa artık o kadar da değil yani

"Yanımda ki bey nerde onu görebilir miyim belki isim olarak tanıyamamışımdır ama belki de simasıyla tanıyabilirim bide onun durumu nasıl"

"Siz onu da mı hatırlamıyosunuz?"

"Hatırlayamadığım için sordum"thug life ağzıma sigara şapka getirin doktora thug life yaptım olum

"Yanınızdaki Berk Türkiye'nin zenginlerinden senin üvey baban olan..."

"Benim üvey babam mı var"bu sefer şaşırmıştım ama annem kaçıncıya evleniyor ve bu adam Türkiye'nin zenginlerinden demişti

"Evet. Onun oğluylaydınız kaza sırasında. Onun durumu seninki kadar ciddi değil alnı patlamış ve sol kolu kırılmış oda seni soruyordu galiba sevgilisiniz" ne ben o çocukla sevgilimiydim. Hayır ben Ozan ile sevgilim

"Ozan nerde benim sevgilim Ozan Berk'te kim" doktor dışarı çıktı ve annem olduğunu iddia eden kadınla içeri girdiler.

"Kızım sen Berk'lemi sevgiliydin"yaw bu kadın nediyor yaw Allah'ım bana sabır ver

"Anne Berk kim nediyonuz Allah rızası için ben Ozan'la sevgiliyim Ozan'la beni anlamak felan mı istemiyonuz ya"

"Kızım sen Ozan'la ayrılalı çok oldu nediyon senin kafa iyice gitmiş be yavrum ahh anası ona kurban olsun"annem olduğunu iddia eden kadın yanıma gelerek öpmeye sıkmaya başladı(bu arada Ozan Hüma'nın eski sevgilisi)

O anda içeri haşat olmuş bir çocuk girdi. Aha bu ünlü Berk değil mi ben bununla mı sevgiliyim aman tanrım yuhh oha bayılıyom tamam sustum dövmiyin

"Hüma"ahh bu çocuk kim ayy çok yakışıklı ama kim ama yüzü haşat olmuş aman tanrım

"Sende kimsin"

"Ben Berk Hüma noluyo sana beni tanımadın mı ben sevgilin" annem olduğunu iddia eden kadın ağzını sonuna kadar açmış bizi dinliyodu

"Berk misin nesin bilmiyorum ama ben seni tanımıyorum bana Ozan'ı getirin onu çok özledim"karşımdaki çocuk ağlamaya başlayınca doktor onu dışarı çıkardı. Ahh kim bilir beni ne kadar çok seviyordu. Bir erkek ağlayınca duygulanıyordum. O ağlayınca bende ağlıycaktım ama sırası değil ayağa kalktım ve bu sefer doktor içeri girdi. Berbat bir haldeydim kollarımda ve bacaklarımda çizikler vardı. Ve aynaya baktığımda yüzümde değişikti. Benim sevgilim olduğunu iddia eden çocuk bu kadar kötü görünmüyordu. Doktor sesiyle kendime geldim.

"Hüma hanım bugün taburcu olabilirsiniz"

Bölüm sonu. Arkadaşlar tam 6 gündür yeni bölüm yazamıyodum. Bugün aklıma geldi. İnşallah beğenirsiniz. Votelerde artıyo bu beni çok sevindirdi. Kitap hakkında bi şikayetiniz olursa bana instagram-ilayda_koseee facebook-ilayda köse hesaplarımdan ulaşabilirsiniz. Watpadden mesajlar gelmiyo. Bide kapak yapabilen bana ulaşırsa sevinirim. Öpüldünüz.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 04, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Üvey AbimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin