Imi placea de el. Il iubeam, si eram asa de aproape de el.
Nu ma puteam abtine de a nu-l saruta.
La un moment dat simteam ca mor! Vorbea si eram singuri.
Pentru prima oara ma indragostesc cu adevarat, si el ma baga in friend-zone?
-Vrei sa ne asezam pe o banca? Spun fara glas in voce.
-Ok.
Ne-am asezat si ma uitam prin imprejurimi.
-Sti, Taylor...
- Ce?
-Mie... Amm... Imi place de tine.
-Stanjenitor...
Era stanjenitor pentru mine! Am stat doua luni sa-mi spui daca ma placi sau nu, si acum imi spui ca e stanjenitor!?
Nu mai suportam. M-am ridicat in graba mare si am plecat.
Cu fiecare pas facut o lacrima se schrgea pe fata mea. Nu ma puteam stapanii. Imi faci asta doar sa te amuzi?
Era o lupta intre dragoste si manie.
Nu exista nimeni sa ma iubeasca cu adevarat?!
Acasa m-am pus pe fotoliul din sufragerie si am stat acolo douăzeci de minute, gandindu-ma la cel mai groaznic moment din viata mea, de pana acum.
Dupa ce m-am rezolvat, m-am dus pana pa magazin sa imi iau ceva dulce sa-mi aline durerea.
Am mancat si din neatentie privirea mea s-a indreptat spre ceasul care ticaia de zor.
Era 16. 57. M-am mirat. Trebuia sa ma pregatesc de intalnirea aranjata.Lucifer
Oh, Camelia, normal ca cineva te iubeste! Acela sunt eu.
-Rautatea dumneavostra, regele flacarilor, ati primit alt pachet.
-Sclav, acum poti sa te duci.
Hm... Sa vedem ce avem aici...
"Ti-l voi da, dar a mea porunca este sa imi dai un suflet de muritor.
Cu ura, Diavolul!M-am dus dinou spre oglinda, si am vazut un grup de copii care voiau sa faca un pact cu mine.
-Oh, rautatea ta, vrem sa vorbim cu tine! Spune cel mai cretin dintre toti.
-Hahaha... Am nevoie de ceva in shimb! Voi chiar ati crezut ca e atat de usor sa ajungeti la mine?! Spun mai rastit
-Ne pare rau ca te-am enervat! Facem orice.
-Acum ca ati intrat in jocul meu, nu veti mai iesi.
-Vrem viata eterna. Ce vreti de la noi.
-Ohohohoho! Sufletele voastre! Spun aproape tipand ultimele cuvinte.
Tipau si se tineau de tot ce apucau, dar cum ai intrat in pact, nu mai iesi, ramai in iad!
-Acum sunteti ai mei!
Eeeeee, acum e prea tarziu sa va duceti la Dumnezeu..
De abia astept sa ii dau pe mana Diavolului. Si sa vad ce imi da in schimb...Melodia de la media se numeste Arabella, de la Arctic Monkeys.
CITEȘTI
Inima de pe Pamant
RomanceEste horror( pentru cei care le e frica de Lucifer, etc.) si dragoste. Cum un personaj care se spunea ca nu mai este pe pamant(Lucifer) se indragosteste de o muritoare. Fata este indragostita de alt băiat. Nu ii e frica de nimic, doar de Dumnezeu, c...