Eram eu intr-o camera inchisa. Nu intra pic de lumina. Lumina care ma face sa ma simt neprotejata.
Am vrut sa adorm si sa ma pierd in lumea astrala. Dar o silueta neagra ma ptiveste cu ardoare la geam. Fix asta ma facea sa ma simt necomfortabila.
M-am ridicat brusc din pat, ca sa vad ce e cu aceea fata, atunci o lumina puternica ma orbeste.
Ma frec la ochi pentru a scapa de stralucire. Imi reglez privirea si ma uit atenta la geam. Misteriosul nu mai era acolo.
Asta este un vis, sau realitate?
Nu mi-a pasat prea mult, asa ca am terminat cu orice ma facea sa ma distraga de la lumea astrala.
Am adormit. Se pare ca nici de data asta nu am trecut de tavan.→De dimineaţă ←
Alarma m-a trezit instantaneu.
E vara! Nu am oprit-o? Gandurile mele nu imi dadeau pace. Cese intampla? Fusniturile, silueta, alarma? Este ingerul pazitor langa mine?Lucifer
Nu stiu ce sa fac. De ce nu e satanista? E crestin ortodox! Daca nu crede in mine? Corpul meu se agita cand o vad. Esti de a mea!! Simt asta, iti place sa te razbuni, sa simti raul prin vene, esti sadica! Nu e vina ta ca parintii tai te-au indraptat spre calea spre Dumnezeu!
Daca nu te voi recupera niciodata? Atunci trebuie sa ma intorc la Dumnezeu?!
Nu, nu, nu, NU!
Am dat cu pumnul in masa si s-a spart.
Fac orice pentru tine!!!
M-am indreptat spre oglinda care imi arata oamenii.
Am decis sa ma schimb, nu ca om, la fata! Sa fiu acest Taylor fermecator, precum spune Camelia.
Simteam ca sunt om! Dar... Ceva a mers prost. M-am intors de unde eram, tot eu si tot corpul meu.
Ce iadul meu?!
-Ce credeai? Ca o sa ajungi pe Pamant? Hahahaha!
Cumosteam aceasta voce groasa si nu o suportam... Dar cine e? Ma gandesc la tot ce am intalnit, pana am dat de... Sfantul Petru!
-Lasa-ma sa o schimb! Ea nu e asa!
-Asa crezi tu! Nu poti sa o schimbi, e o fata credincioasa, care are frica de Dumnezeu si nu se inclina la oricine!
-De ce imi faci asta?! O iubesc! Am stiut de cand s-a nascut ca e rea!
-Ohohohoho! Dumnezeu a creat-o, nu tu! Ai fost cel mai frumos inger, si ti-ai batut joc de noi! Cand a fost randul tau, ai refuzat si acum stai in iad, locul unde "iubirea" ta, Camelia nu vine.
CITEȘTI
Inima de pe Pamant
RomanceEste horror( pentru cei care le e frica de Lucifer, etc.) si dragoste. Cum un personaj care se spunea ca nu mai este pe pamant(Lucifer) se indragosteste de o muritoare. Fata este indragostita de alt băiat. Nu ii e frica de nimic, doar de Dumnezeu, c...