-Inceteaza!
-Ai facut rele, asta primesti.
Nervii mei erau intinsi la maximum. De ce mie? Ca nu am vrut sa ma inclin lui? Hahahahaha! Mama ce rad!!!
-Rautatea dumneavoastra, am primit un colet destinat dumeavoastra, rautate pura.
Am luat coletul de la sclavul meu.
Era un colet mare, era prafuit si cu un bilet lipit.
"Buna, maleficitatea dumneavoastra, sunt Diavolul, si am vazut ca te-ai indragostit de Camelia. Te-as putea ajuta. Doar ca am nevoie de ceva. In cutia asta se afla cheia ta, iti trimit mai tarziu ceea ce vreau."
Deschid cu nerabdare acea cutie si observ un fel de masinarie, care are multe beculete si straluceste.
Am citit pe ea si am aflat ca pot sa ma intorc pe Pamant, fara acordul nimanui.
L-am aprins.
Eram cu multe cicatrici, aratam ca un criminal in serie!!
Cum sa ma placa Camelia, daca crede ca sunt un boschetar?
M-am dus pe mijlocul drumului si am intins mainile pana cat putem, in sus, si mi-am dorit sa scap de aceasta oroare.
Parca m-am evaporat. M-am intors acasa. Deci ce s-a intamplat??
-Mhmhmhm.
Mi-am intors spatele si un om mai inalt, era rosu din cap pana in picioare. Parea rau, foarte rau!
-Lucifer! Ce ai facut?! Se rasteste la mine cu atata dezgust!
-As vrea sa te cunosc.
-Sunt Diavolul! Apar niste tunete si fulgere, ceea ce ma facea sa ma simt cu un adevarat rau imprejur.
-Aha! Zi ce vrei de la mine!
-Nu pot sa-ti spun acum, vreau prietenia ta! Si iti voi dovedii asta incercand sa te apropii de Camelia.
-Hmm... Cam indraznet. Ce metode mai ai?
Intrebarea mea era sincera si la obiect. Poate in ras, dar nu. Poate el asa a crezut ca il luam in ras, deoarece si-a imbinat sprancenele, apoi a urlat
-Dupa ce ca te ajut ma mai iei si in ras?!!!!
-Nu mai urla!!!! Strig mai tare, acesta linistindu-se.
-Eu sunt o fire foarte nervoasa.
CITEȘTI
Inima de pe Pamant
RomansaEste horror( pentru cei care le e frica de Lucifer, etc.) si dragoste. Cum un personaj care se spunea ca nu mai este pe pamant(Lucifer) se indragosteste de o muritoare. Fata este indragostita de alt băiat. Nu ii e frica de nimic, doar de Dumnezeu, c...