Obudziłam sie o 6:30 wzięłam czystą bieliznę z szuflady, biała przewiewną bluzkę oraz dżinsowe spodenki.
Poszłam do łazienki sie wykąpać i zrobić lekki makijarz gdy skończyłam była juz 7;40 za 20 minut miał przyjść Natan przez ten czas myślałam czy powiedzieć mu jak jest, co czuję szczerzę mówiąc strasznie się bałam jego rekcji. Nagle zadzwonił dzwonek do drzwi to był Natan, obszedł mnie dreszcz i zrobiło mi się słabo omal nie upadłam na szczęście w ostatniej chwili złapał mnie Natan.
- Ej mała wszystko w porządku ? Dobrze się czujesz?
- Tak wszystko okej możesz wziąść ze mnie te łapy?
W tedy położył dłoń na moim policzku co raz bardziej się przybliżył w pewnym momencie chciał mnie pocałować odepchnęłam go.
- Ej czemu mnie odepchłaś ?
- Nie ważne !
- Ok to teraz o czym chciałaś pogadać, czemu nie odbierałaś telefonu? , co się dzieję ?
- Bo...
- Bo co?
- No bo...
- Do cholery mów w reszcie!!
Postanowiłam że powiem mu to choć miałam wachania.
- Bo ja cię kocham myślałam że ty mnie też!, te wszystkie scenki miłosne i wogule . I cały świat mi się zawalił gdy zobaczyłam jak całujesz się z tą dziewczyną.
Zaczęłam płakać nie umiałam powstrzymać łez.
- Nastka nie chciałem żeby tak wyszło, jesteś pociągająca, ładna, mądra ale nic do ciebie nie czuje.
W tedy wykrzyczałam.
- To co te całowanie i te scenki miłosne były tylko dlatego że chciałeś zaspokoić swoje potrzeby !!?
- Ale... to nie tak jak myślisz.
- Wynoś się z tąd nie chce cię widzieć Nie Nawidze Cię !
- Ale Nastka ja Przepraszam !
- Wynoś się powiedziałam !
W tedy wyszedł a ja zaczęłam bardziej płakać wszysyko się zawaliło, jutro miałam wyjechać na wakacje a dzisiaj o 23 mieli wrócić rodzice z delegacji. Byłam załamana nie wiedziałam co robić położyłam się i płakałam tak cały dzień w końcu przyjechali rodzice
- Hej Nastka
zapłakanym głosem odpowoedziałam
- Hej mamo
- Jeju córciu co się stało ?
- Bo...
- No co powiedz
- Bo ja kocham Natana a on mnie nie!
- Skarbie on ciebie też kocha
- Ale sam mi powiedział że mnie nie kocha
- Kocha cię tylko sam nie jest tego pewien, a teraz idź spać bo jutro wyjeżdżamy.
- No dobrze dobranoc
Założyłam słuchawki na uszy i poszłam spać
CZYTASZ
Czy To Tylko Przyjaźń?
Dla nastolatkówNastka lat 15 mieszka w Warszawie. Natan lat 17 mieszka w Warszawie. Nastka i Natan to najlepsi przyjaciele, przyjaźnią się już 2 lata, Nastka potajemnie podkochuje się w Natanie ale czy on w niej też? Został tydzień do wakacji,pierwsze dwa t...