BÖLÜM 6: GİZEMLİ EVİ BİRDAHA GİRİŞ

135 6 2
                                    

Sabah olmuştu. Kalkıp Nisa'yı ve mustafa'yı aradım. Kahvaltılarını yapıp bize geldiler.

-(NİSA)Bugün perili eve gidicezmi?
-(SALİH)Tabiki.
-(MUSTAFA)Ben gelmesem.
Ama biz anca beraber kanca beraber demiştik.O yüzden oda geldi bizle geldi. Hazırlandık yola çıktık kapı yine bize.
-size gelmeyin demedimmi? Dedi
-(SALİH)He he tamam.
Kapıyı açtık içerisi dışarıdan büyüktü.Kapı kapandı.İçerde kalmıştık.Bir meşale bulup yaktım.Ateşi Mustafa getirmişti.Belki lazım olur diye.Olmuştu.İlerledik.Kar-şımıza bir tren çıktı.
-(MUSTAFA)Binmesekmi dedi.
-(SALİH)Olurmu öyle şey binin gidiyoruz.
Binmiştik.Çok ürkünçtü.Mustafa korkudan titriyordu.Bizde korkuyorduk ama belli etmiyorduk.Tren bir yerde durdu.İndik ve bir kapıya girdik.Açtığımızda uçurum gibi bir yer geldi.Mustafa ilerliyordu.Önüne bakmıyordu.Tam düşecekken.Elinden tuttum.Çekiyordum.Nisada yardım etti.Ve çıkardık.Korkmuştu, Ağlıyordu.Bekledik ve karşımıza asansör gibi bişi geldi.Bindik ve yukarı çıktı.Aslında iki katlı yerdi ama dışarıdan göründüğü gibi değildi.Asansörün kapısı açıldı.İndik.Meşaleyle etrafı inceledik.İçerde kan,testere,bıçak,silah her öldürücü alet vardı.Korktuk ve dışarı çıkmaya başladık.Her gittiğimiz yerde ceset vardı.Ev konuştu.
-Sıra sizde.
-(NİSA)Bırak bizi
-Size gelmeyin dedim.
-(Mustafa)Tamam bırak bizi gelmeyiz.
-(SALİH)Olmaz öyle şey
-Testere.
Testere çalışmıştı.Kaçıyorduk.Ama nereye.Herşey çalıştı.Ordan geçen bir adam gördüm.Onun peşinden koştum.Nisa ve Mustafa peşimdeydi.
-(NİSA)Salih nereye?
Cevap vermeden yürüdüm ve duvar vardı.Duvarı ittim ve duvar yarıldı.Boş bir havuza geldik.Ev sordu.
-Nasıl geldiniz buraya ?
-(SALİH)Bi adam gördüm buraya geldi.Takip ettim ve geldik.
-Gözün iyiymiş.
-(SALİH)Sağol.
Havuz su dolmaya başladı.Kaçacak yer yoktu.Neyseki hepimiz yüzme biliyorduk.Su tam doldu.Ve yüzmeyi unuttuk.Korkudan herhalde.Havuzun başında bir çekic görmüştüm.Hemen onu aldım.Ve geldim Ne yapacaktım bunu bilemiyordum.Nisaya sordum oda düşündü ama bulamadı mustafa tıpayı çekmeye çalışıyordu.Ama beceremiyordu.Aklıma çekiçle kırmak geldi ve yaptım kurtulmuştuk.Havuzun dışında ok işaretiyle bir taş gösterildi.Nisa ve Mustafa ellerini birleştirip beni attılar taşı kaldırdım ve altında bir not vardı.Notta şunlar yazıyordu.
"EĞER BU NOTU OKUYORSAN KAÇIŞ YOLUNUZ ARTMIŞ DEMEKTİR."Okudum ve onlarda ne anlama geldiğini sordum.Onlarda bi anlam veremediler.Taşın üzerini araştırdım ve düğme gibi bişey buldum bastım ve bir kapı açıldı.Arkadaşlarımı nasıl kurtarabilirdim en sonunda birini elinden çekip çıkardım.Diğerinide öyle yaptık ve kapıdan çıktık.Burda bişi yoktu.Kapkaranlıktı.
Meşaleyi kaybetmiştik zaten suya girdik sönerdi.Mustafa kibrit çakıp yaktı ve sopa buldum.Onu yaktık ve azcık ışık yaptık.Bir meşale vardı.Alıp onu yaktık.İçeride koskoca bir aslan heykeli vardı.Ağzının içinde bir kağıt vardı alıp açtım ve okudum içinde şunlar yazılıydı.
"ASLANIN KARNINI YARIP İÇİNDEKİ EŞYAYI ALIN"Neyle kırabilirdik ki.Vuruyorduk ama kırılmıyordu.Aslanı yere atmayı düşündük ama düşmedi.Bende bıçak vardı çıkarıp ayağındaki iplerini kestim ve kendiliğinden düştü.Kırılmıştı.İçinde bir not vardı. "EĞER BU NOTU NASIL ASLANIN İÇİNE KOYDUK? SORUSUNA CEVAP VERİRSENİZ SİZE BİR KAPI AÇICAZ BİLEMESSENİZ BİLENE KADAR KALIRSINIZ.CEVABINIZI SİSTEME SÖYLEYEBİLİRSİNİZ."
Herkes sorunun cevabını merak ediyordu.Düşündük ama bulamadık.Aslanın üzerini inceledik ama açılmamıştı.
-(MUSTAFA)Acaba yapılırkenmi konmuş.
-(NİSA)Olabilir.
-(MUSTAFA)Sistem.
-Efendim
-(MUSTAFA)Yapılırken konmuş olabilirmi.
-Hayır.Yanlış cevap.
Bir saat geçmişti.Cevabı bulamadık.Nisanın bir fikri vardı bize söyledi.
-(NİSA)Bakın ayaklarının altı bantlanmış.Orayı açıp koymuş olabilirler.
-(SALİH)Söyleyelim mantıklı.
-(NİSA)Sistem.
-Efendim.
-(NİSA)Ayağındanmı.
-Doğru Cevap
Kapı açıldı ve koştuk.Işık gelen yere gittik ve dışarı çıktık.Yarın için sözleşip evlerimize gittik.

GİZEMLİ EV  (BİTTİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin