NIEZNANY
Jesteś moją świecącą gwiazdą,
Której wszędzie szukałem
I przez ten cały czas Ty byłaś
Dokładnie tutaj, Moja kochanaJA
Leondre zaprzestań tych wygłupówNIEZNANY
nie chcesz bym kończył podoba ci się 😊😊JA
BlokujęZablokowano numer Nieznany
Patrzałam przez chwilkę w mały wyświetlacz czytając jeszcze raz te wszystkie wiadomości. Były miłe ale mi kojarzyły się jedno znacznie.
Rano jak co dzień zaszyłam się w klasie i wypełniałam papierki nie przejmując się niczym ani nikim coś czego ostatnio mi brakowało ... tego oderwania od wszystkiego i nie zastanawiana się nad niczym i nad nikim poprostu ja i nauka lub obowiązki jedyna rzecz dla której mogę się poświęcać.
O uszy obiły mnie dziwne piski podnieconych dziewczyn i zawstydzone głosy facetów coś do siebie szepczących.
Nagle usłyszałam głos tego matoła idioty a po korytarzu rozległa się muzyka. Bez ani chwili zwłoki poleciałam do miejsca zdarzenia i zauważyłam Leondre z jakimś blondynem którego nigdy na oczy nie widziałam. Śpiewali on razem śpiewali . O dziewczynie.
Wiedziałam że jeśli nie zareaguję natychmiast GRU posądzi mnie o to że ja to przygotowałam a na świecie nie ma takiej kary by mogli mi to późnjej odpuścić.
Podbiegłam do kabli i zaczęłam wszystkie pokolei odczepiać i sprawdzać którym wyciszę to wszystko. Nagle usłyszałam wers ,,Jesteś moją świecącą gwiazdą" i wtedy zamarłam przecierz Leondre wysyłał mi wcześniej ten tekst .
Nagle zauważyłam Billa z 2B zmierzającego w te stronę nie było szans że mnie nie zobaczy więc zaczęłam coraz nerwowiej odpinać kable . Po chwili muzuka ucichła a wszyscy patrzyli na mnie trzyamającą w garści trzy kabelki.
Nagle wszyscy zaczęli buczeć i obrzucać mnie papierkami a ja uciekłam spowrotem do klasy i zamknęłam się.
Usiadłam przy biurku i nie zwracając uwagi na walenie w drzwi i buczenie .
-Hej nie podobało ci się??-Usłyszałam bruneta . Jak on tu wlazł??
Spojrzałam w stronę dźwięku i dostrzegłam Leondre na parapecie.
-Jak ty tu?-Otworzyłam szeroko oczy ze zdziwienia . Po pierwsze okna były zmknięte po drugie jesteśmy na pierwszym piętrze.
-Nie ważne , ważne jest to co jest mojej małej truskaweczce-Pogładził mojà głowę.
-To wbrew regulaminowi , to wszystko .-Zaczęłam wymachiwać rękami .-Wogule kim jest ten blondyn przecież on nie chodzi do naszej szkoły.
-To mój brat-Zaśmiał się-Charlie Devires gwiazda pop ten lepszy-Zrobił niewidzialny wybuch rękami .
Po czy roześmiał się . Ja cały czas analizowałam co się właśnie stało a co ja uczyniłam.
I oto kolejny i już ostatni w najbliższym czasie mam nadzieję że narazie moja praca się podoba.
Vote wspomagają💚
Komy motywują 💜
CZYTASZ
My Idiot || L.D.
FanfictionEllie to pracowita dziewczyna uparcie dąrząca do celu jakim jest dostać się do Głównej Rady Uczniowskej z tego powodu porzuca życie towarzyskie i całymi dniami robi wszystko co może dla szkoły. Niestety idealny rozkład każdego jej dnia zostaje zn...