Cat de repede te uita in functie de zodie

632 2 2
                                    

 Cat de repede te uita in functie de zodie


BERBEC(21 martie-20 aprilie): 

Nativul zodiei Berbec nu-si poate imagina viata fara persoana iubita. El sufera foarte mult dupa o despartire si va analiza fiecare cuvant pe care i l-ai adresat, in speranta ca va intelege unde a gresit. Va profita de momentele tale de slabiciune si va incerca sa te convinga sa fiti din nou impreuna.

Taur(21 aprilie-21 mai):

 Barbatul Taur se ataseaza foarte mult de persoana de langa el, iar o despartire nu va fi deloc usoara pentru el. Va fi puternic afectat si va trebui sa treaca ceva timp pana sa i se vindece toate ranile. Nu este genul razbunator si nici nu va incerca sa te recucereasca daca stie ca nu are nicio sansa la un viitor cu tine.


 Gemeni(22 mai-21 iunie):

  Daca speri ca fostul tau iubit inca se mai gandeste la tine, fii pegatita pentru ce e mai rau. Barbatul nascut in zodia Gemeni poate trece foarte usor peste o despartire si este foarte probabil sa-l vezi cu altcineva la scurt timp dupa ce relatia voastra s-a incheiat. Nu e genul care sa-si planga de mila si in mod sigur este dornic sa-si continue viata.

Rac(22 iunie-21 iulie):

  Pentru barbatul nascut in zodia Rac, o despartire poate fi crunta. El se ataseaza foarte repede si va trebui sa treaca destul de mult timp pana sa uite de tine. Il vor macina amintirile si nu isi va inchipui viata alaturi de altcineva. Daca nu stii cum sa-i vorbesti, acest nativ poate avea tendinte sinucigase.  


Leu(22 iulie-21 iulie):

  Barbatul nascut in zodia Leu este foarte orgolios si stie cum sa-si ascunda suferinta. Chiar daca pare greu de crezut, el nu trece foarte usor peste o despartire, dar nu va arata acest lucru. Teama de singuratate il va impinge sa se refugieze in bratele altei femei. Tocmai incercarea de a demonstra ca nu sufera il poate da de gol pe acest nativ.

Fecioara(23 august-22 septembrie):

Acest nativ poate ramane foarte mult timp blocat in trecut, orice esec il marcheaza si nu poate uita foarte repe o persoana. Se va gandi mult la tine si va avea tendinta sa-si aduca aminte de toate momentele frumoase pe care le-ati petrecut impreuna. Nu-i va fi usor sa mearga mai departe, mai ales daca ati avut o relatie serioasa.  

Balanta(23 septembrie-22 octombrie):

  Pentru nativul din zodia balanţei, reuşita în dragoste este un adevărat scop esenţial în viaţă. Este genul de bărbat care va fi blocat multă vreme în trecut, mai ales dacă a fost foarte îndrăgostit. Se va gândi mereu la tine ca la un reper important în viaţa lui.  

Scorpion(23 octombrie-21 noiembrie):


Bărbatul din zodia scopionului poate face adevărate obsesii pentru fostele iubite. Îi place să câştige întotdeauna, iar dacă tu ai fost cea care a pus capăt relaţiei, se va gândi mult timp la strategii prin care să te facă să regreţi decizia. 

Sagetator(22 noiembrie-21 decembrie):

Nativul din zodia săgetătorului trece atât de uşor peste relaţiile eşuate încât mai bine nici nu te întrebi dacă se mai gândeşte la tine sau nu. Este un bărbat foarte independent, care preferă să se desprindă rapid de amintirile dureroase decât să le târască după el. Te va uita mai repede decât ai fi sperat tu.

Capricorn(22 decembrie-20 ianuarie):

Pentru că este o persoană orgolioasă, bărbatul din zodia capricornului se va arăta iniţial nepăsător faţă de relaţia voastră eşuată. Va încerca să pară indiferent în faţa prietenilor sau a familiei, pentru ca atunci când vă regăsiţi doar voi doi faţă în faţă să apeleze la absolut orice truc pentru a te recuceri. 


Varsator(21 ianuarie-18 februarie):

Nativul din zodia vărsătorului suferă foarte mult dacă o relaţie de la care avea mari speranţe se sfârşeşte prost. Se va gândi mult timp la tine, la voi şi la relaţia voastră, iar astfel de griji vor fi întrerupte numai dacă apare altcineva în viaţa lui. 


Pesti(19 februarie-20 martie):

Bărbatul din peşti este predispus depresiei după o despărţire furtunoasă. Are tendinţa de a-şi ascunde sentimentele, dar este genul de bărbat care te sună în momentele de slăbiciune să-ţi spună cât de mult regretă că te-a pierdut. Cu siguranţă nu te uită prea uşor.



____________________________________________________________________________________

Capitolul 1,ce pareri aveti?



~>Urmatorul capitol:Adevaruri dureroase despre zodii


ZodiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum