10 adevaruri dureroase despre :
1. FOARTE MATERIALIST
Taurul trece orice lucru prin vizorul banilor. Atunci cand vine vorba despre absolut orice subiect automat se va vorbi despre cat costa. „Cat e ceasul?" se va transforma in „Cat costa ceasul?".In loc sa iti faca un compliment de tipul „Ce frumos palton ai!" va spune „Dar cati bani ai dat pe paltonul asta oribil?".
2. NU SE VA CONFRUNTA CU TINE NICIODATA
Pentru persoanele care iubesc dezbaterile, acesta este unul din adevarurile implacabile despre Taur. Nu cauta sa faci schimb de idei cu un Taur pentru ca acesta va fi intransigent din prima.Isi va expune acordul si dezacordul si nu va argumenta in continuare nimic.
3. SUPERFICIAL
Da, din pacate, Taurul este foarte superficial. Nu tine cont de faptul ca oamenii sunt mult mai complecsi decat par la prima vedere. Taurul se ia dupa tendinte si vrea mereu sa fie in rand cu lumea, adoptand valori care nu il reprezinta de cele mai multe ori.
4. MANANCA PE ASCUNS
Taurul este un gurmand prin definitie si foarte des ai sa auzi povesti culinare care nu ii face cinste. Ii place sa manance noaptea, la ora tarzii, in special dulciuri.
5. ESTE PLICTISITOR CAND VINE VORBA DE AVENTURI
Nu ii plac riscurile si este foarte comod de fel. Daca nu are terenul asigurat in fata, te va lasa sa iti risti viata de unul singur. Taurul intelege adrenalina ca pe ceva nebunesc.Tine prea mult la viata sa astfel incat nu se implica in niciun sport extrem sau nu iese niciodata din casa fara bani ori telefonul mobil.
6. PUNE PRET PE FIRMA, NU PE HAINA
Acest lucru reiese din superficialitatea nativului. Pune pret pe firma de la care isi cumpara hainele si nu pe calitatea acesteia.Nu se lauda cu achizitiile sale, dar pentru linistea sa sufleteasca, un parfum semnat Dior va fi intotdeauna mai bun decat unul mai putin celebru.
7. VREA CAT MAI MULTE PROPRIETATI
Taurul este avid dupa proprietati si terenuri. Isi doreste sa acumuleze foarte mult si calca uneori si pe cadavre pentru a-si indestula colectia de lux.
8. NU DA CADOURI DACA NU PRIMESTE
Taurul gandeste business. „Nu imi dai, nu iti dau". Partea proasta este ca tu trebuie sa faci primul pas in acest sens. Foarte rar va veni initiativa din partea sa: trebuie sa fii o persoana foarte importanta pentru el ca sa te ajuta fara sa i-o ceri.
9. FACE MOFTURI LA MANCARE SI SERVICII
Daca iesi cu un Taur in oras, va stramba din nas la serviciile oferite de un restaurant sau felul in care zambeste fata de la H&M.
10. TE SEDUCE SI TE ABANDONEAZA
Din punct de vedere sexual, ii place foarte tare sa se joace cu tine. Jocul sau este, pe cat de simplu, pe atat de dur: si abandoneaza.
____________________________________________________________________________________
Cat din 10 sunt adevarate? <3 <3 <3