10 adevaruri dureroase despre :
1. GREU DE INDUPLECAT
Sagetatorul nu poate fi sensibilizat usor, mai ales daca i-ai gresit. Parerile de rau sunt inutile atunci cand in fata acestuia ai cazut prost o data.Este foarte bun la suflet si iti arata increderea inca din prima clipa, insa daca simte ca este tradat ori dezamagit sunt sanse foarte mici sa ii recuperezi prietenia.
2. EXAGERAT DE CORECT
Sagetatorul face exces de zel din corectitudine si respectarea legii. Acest semn zodiacal exagereaza chiar si atunci cand vine vorba de alimentele pe care le consuma.Este foarte pretentios inclusiv cu apa pe care o bea. Nu va consuma orice tip de lichide, iar daca vine vorba de dulciuri si alte bunataturi scoate cantarul.
3. EXIGENT PANA LA REFUZ
Sagetatorul se asteapta sa fii extrem de inteligent astfel incat sa rezisti dialogurile pe teme cat mai diversificate.Daca nu esti la zi cu ultimele cercetari stiintifice s-ar putea sa intri in vizorul acestuia la categoria „Oameni neinteresanti".
4. II SARE TANDARA REPEDE
Ii sare tandara foarte repede si este de nestapanit atunci cand vrea sa tipe si sa iti spuna tot ce ii vine la gura. Stai departe de el cand este nervos!
ADEVARURI DUREROASE DESPRE SAGETATOR: 5. NU II PLAC REGULILE IMPUSE
Sagetatorul vrea sa obtina totul prin consens. Nu suporta ca cineva sa faca presiuni asupra sa si nici sa fie luat drept invatacel. Acesta considera ca ceilalti au mai degraba de invatat lucruri de la el.
6. CREDUL
Ii indeparteaza pe cei din jurul sau tocmai pentru ca pune prea mult suflet in relatiile de prietenie. Este foarte credul si din cauza asta are mult de suferit.
7. NERABDATOR
Nu are rabdare sa stea la coada la farmacie, banca, supermarket si nu e vorba aici de nerabdarea generala la toti oamenii. Face scandal daca angajatul de la ghiseu nu se misca cum trebuie.
8. NU ARE TACT
Ii lipseste tactul cand ii abordeaza pe ceilalti. Nu tine cont de sensibilitatile celorlalti cand vrea sa le spuna ceva ce ii sta pe limba.
9. VORBARET, PREA VORBARET
Nativul Sagetator nu mai tace cand se apuca de trancanit. Vorbeste cate-n lune si in stele despre absolut orice.
10. RANESTE USOR IN DRAGOSTE
Are capacitatea de a-si face partenerul sa sufere inca din prima luna de relatie.Tot ce nu ii convine este adaugat la lista neagra ce poate duce la despartire.
___________________________________________________________________________________
Este adevarat?Cunosc persoane de genu' asta...:))