Nativul zodiei Capricorn

31 1 4
                                    

1. PESIMIST

Este foarte pesimist de fel. Daca ii dai o veste buna va avea grija sa iti distruga toate visele. Nu ii impartasi lucrurile frumoase care iti trec prin cap.Spiritul practic si ultrarealist al acestui nativ iti vor umbri fericirea.

2. RIGID

Capricornul este de cele mai multe ori implacabil. Nu suporta sub nicio forma sa fie contrazis, iar in dormitor este destul de stangaci.Reuseste sa atraga, totusi, atentia cu teoria despre cum se face sex.

ADEVARURI DUREROASE DESPRE CAPRICORN: 3. IPOCRIT

Capricornul este ipocrit prin definitie. Una spune, alta face. Este foarte critic si face discriminare, destul de conservator in gandire, insa in viata de zi cu zi se poarta la fel ca cei pe care ii pune la zidul rusinii.

4. MATERIALIST

Pentru Capricorn, dragostea trece prin portofel. Inainte de orice relatie, acesta isi numara bine banii pentru a afla cum va fi povestea lui de amor.

5. ZGARCIT

Pe langa faptul ca este materialist, Capricornul este si destul de avar. Strange numai pentru el, iar daca ii ceri ajutor financiar te va refuza dintr-un cuvant: „Nu". Evident, va invoca motive care sa para cat mai credibile.

6. NELOIAL

Nu este fidel relatiilor de prietenie si chiar si in cuplu are tendinta sa calce stramb. Ii place sa isi puna partenerul la respect si considera ca are dreptul sa il insele pentru 'consolidarea' relatiei.

7. INGAMFAT

Acest nativ este atat de increzut incat abia ii ajungi la nas. Face ce face si arunca imediat o vorba prin care isi impune autoritatea inchipuita.

8. NU ISI CERE IERTARE

Atunci cand greseste, Capricornul nu isi cere scuze. Prefera ca lucrurile sa decurga de la sine decat sa repare totul cu un simplu „Iarta-ma".

9. II E FRICA DE SCHIMBARE

ii este foarte teama de schimbari. Este un om destul de comod si nu face fata lumii in evolutie. Doreste sa ramana ferm pe pozitie si are fixuri greu de indepartat.

10. INSINGURAT

Acesta tinde sa se izoleze atunci cand observa ca cei care roiesc in jurul lui nu sunt suficient de interesanti pentru a profita de pe urma lor.Se insingureaza foarte usor si tinde sa fie las in situatiile dificile pentru apropiati.

____________________________________________________________________________________


Cate sunt adevarate?Cred ca v-ati obisnuit cu intrebarea asta,insa asta e :))

ZodiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum